AZƏRBAYCAN DİLLƏR UNİVERSİTETİ PEDAQOGİKA KAFEDRASI Pedaqogika kafedrası Azərbaycan Dillər Universitetinin idarəedici və təşkilati strukturu olaraq tələbələrin (bakalavriatura), magistrantların (magistratura) və təkmilləşən müəllimlərin (Əlavə təhsil və Təcrübə şöbəsi) pedaqoji hazırlığını təmin edir. Kafedra ADU və ölkə miqyasında pedaqoji tədqiqatların aparılmasında iştirak edir, respublikanın ümumtəhsil, orta ixtisas və ali məktəblərinin yüksək ixtisaslı pedaqoji kadr hazırlığı missiyasını həyata keçirir. Pedaqogika kafedrası universitet üzrə pedaqoji məsələlərin həllində (yeni pedaqoji texnologiya nümunələrinin və interaktiv təlim üsullarının tətbiqi və s.), nəzəriyyə, ixtisas və metodika kafedralarına elmi-tədris işinin optimallaşdırılmasında yardım göstərir. Pedaqogika kafedrası şagirdlərə, tələbələrə, müəllimlərə, valideynlərə öz işlərini təkmilləşdirməkdə, nəzəri və praktik məsələlərin həllində köməklik edir, bu işdə pedaqoji diaqnostikanın gələcək perspektivlərini müəyyənləşdirir. Kafedrada tədris olunan fənlərin məzmunu respublikada həyata keçirilən islahat proqramı çərçivəsində müvafiq sənədlərdən irəli gələn tələblər əsasında hazırlanır. Kafedranın əməkdaşları Azərbaycan və dünya təcrübəsində özünü təsdiq etmiş nəzəriyyə və yanaşmalardan bəhrələnərək dövrün tələblərinə cavab verən müasir dərslik və dərs vəsaitləri işləyir, tədrisdə tətbiqini həyata keçirirlər. Pedaqogika kafedrası magistratura, doktorantura qurumları ilə sıx və fasiləsiz əlaqə qurur, respublikada elmi-pedaqoji kadrların hazırlanmasında iştirak edir. KAFEDRANIN YARANMA TARIXI Pedaqogika kafedrası 1946-cı ildən fəaliyyət göstərir. 1946-1958-ci illərdə kafedraya Surxay Hacıyev 1959-1972-ci illərdə dosent Qulam Məmmədov 1973-1983-cü illərdə professor Aben Kərimov 1984-2015-ci illərdə professor Nurəddin Kazımov rəhbərlik etmişlər. 2015-ci ildən isə kafedraya pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Nigar Zeynalova rəhbərlik edir.
KAFEDRANIN ƏSAS PRİNSİPLƏRİ:
KAFEDRADA FƏALİYYƏT GÖSTƏRƏN MÜƏLLİM HEYƏTİ Ümumilikdə kafedrada 31 əməkdaş fəaliyyət göstərir: onlardan 12 nəfəri 0,5 ştat, 19 nəfəri tam ştat müəllim və 2 nəfəri isə laborantdır. Kafedra əməkdaşlarının 2 nəfəri dissertant, 3 nəfəri doktorant, 2 nəfər isə elmlər doktoru dərəcəsi almaq üçün dissertasiya üzərində işləyir. Kafedra üzvləri arasında 8 fəlsəfə doktoru, 4 dosent, 8 baş müəllim, 19 müəllim var. KAFEDRANIN FƏALİYYƏTİ |
Kafedra üç fakültə (Təhsil 1, Təhsil 2, Filologiya) və iki şöbə (Əlavə təhsil və Təcrübə, magistratura) ilə əməkdaşlıq edir
30 iyul 2021-ci il tarixdən etibarən Azərbaycan Dillər Universitetinin Pedaqogika kafedrasının nəzdində İnklüziv Təhsil Mərkəzi fəaliyyət göstərir.
İnklüziv Təhsil Mərkəzinin yaradılması ilə inklüzivlik sahəsində gənc mütəxəssislərə zəruri nəzəri biliklərin verilməsi, praktik bacarıqların qazandırılması, təcrübənin təşkili, təlimlərin və müxtəlif layihələrin həyata keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdur.
“İnklüziv Təhsil Mərkəzi” (CINE) fəaliyyətini beş istiqamət üzrə tənzimləyir:
1. Mütəxəssis hazırlığı;
2. Valideynlərlə iş;
3. İctimai maarifləndirmə.
4. Uşaqlarla işin təşkili;
5. Beynəlxalq əməkdaşlıq.
İnklüziv Təhsil Mərkəzinin əsas vəzifələri:
- Orta, orta-ixtisas və ali təhsil müəssisələrinin pedaqoji heyəti üçün innovativ pedaqoji yanaşmalarla bağlı təlim, konfrans, seminar və vebinarlar təşkil edir;
- Əhalinin müxtəlif təbəqələrinə ictimai maarifləndirmə xidmətləri göstərir. Mərkəz cəmiyyətdə sosial bərabərliyin qorunması, ictimai maarifləndirmə məqsədilə broşürların hazırlanması, media ilə əlaqələrin genişləndirilməsi, “açıq qapı” günlərinin təşkili, reabilitasiya keçən uşaqların normatipik uşaqlarla sistemli inteqrasiyası istiqamətində tədbirlər həyata keçirir;
- Beynəlxalq əməkdaşlıq istiqamətində beynəlxalq dərəcəli mütəxəssislərin canlı seminarlar üçün ölkəmizə dəvət olunmasını, təcrübə mübadiləsini, konfransların, videogörüşlərin keçirilməsini, intensivlər çərçivəsində təlimlərin təşkilini təmin edir;
- İnklüziv təhsil sahəsində müxtəlif layihələrin hazırlanması, həyata keçirilməsi və sonrakı dəstəyin verilməsini təmin edir;
- Mütəxəssis hazırlığı - psixoloq, psixopedaqoq, defektoloq-loqoped, müalicəvi bədən tərbiyəsi (mbt); sensor inteqrasiya-erqoterapiya, floortime, oyun terapiyası və s. istiqamətdə kadr hazırlığını həyata keçirir;
- Respublikanın bölgələrində yerləşən orta, orta-ixtisas və ali təhsil müəssisələri tələbələri və şagirdlərinin, o cümlədən, şəhid, qazi ailələri və digər imtiyazlı şəxslərin mərkəzin imkanlarından istifadə edə bilmələri üçün xüsusi proqramların hazırlanmasını, həyata keçirilməsini nəzərdə tutur, universitetin müxtəlif struktur bölmələri və müvafiq təhsil idarələri ilə birgə tədbirlər təşkil edir;
- Müxtəlif kateqoriyadan olan uşaqlarda müvafiq təlim ehtiyaclarının ödənilməsi, zəruri tələbatların şəxsin inkişaf xüsusiyyətlərinə görə müəyyənləşdirilməsi, konsultasiyaların aparılması, korreksiya fəaliyyətinin təmin olunması, özəl qida rasionunun müəyyənləşdirilməsi, qida əlavələrinin təyinatı, intensivlərin (beynəlxalq səviyyəli mütəxəssislərlə), reabilitasiya, asudə vaxtın səmərəli təşkili istiqamətində fəaliyyət həyata keçirir;
- Həssas kateqoriyadan olan uşaqların valideynləri ilə psixoloji işin qurulması, diaqnozun qəbulu zamanı onlara dəstək göstərilməsi, birgə fəaliyyət planının hazırlanması, uzunmüddətli və keyfiyyətli fəaliyyət üçün valideynlərlə əməkdaşlığın tənzimlənməsini həyata keçirir.
PEDAQOGİKA KAFEDRASINDA TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
TƏHSİL-1 FAKÜLTƏSİ
KORREKSİYAEDİCİ TƏLİM İXTİSASI (bakalavriat səviyyəsi) | |
İntellektual pozulmaları olan şəxslərin diaqnostikası, profilaktikası və reablitasiyası | DDHS şəxslərin pedaqoji xüsusiyyətləri və korreksiyası |
Erkən müdaxilə | |
Xüsusi təhsil | |
İnklüziv təhsil | Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum |
Daun sindromlu uşaqların pedaqoji xüsusiyyətləri və korreksiyası | |
Erkən autizmli uşaqlarda təlim-tərbiyə xüsusiyyətləri | |
Eşitmə imkanları məhdud şəxslərin ünsiyyət vasitələri (Jest dili)
| |
Görmə imkanları məhdud şəxslərin ünsiyyət vasitələri (Brayl əlifbası)
| |
Həyat bilgisi və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası | Dayaq-aparat problemi olan uşaqların motorika və nitq inkişafı |
Təsviri sənət və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası | Loqopediyanın müasir korreksiya metodları |
Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin sosial-pedaqoji adaptasiyası | |
Texnologiya və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası | Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin valideynləri ilə işin təşkili |
| Mürəkkəb problemli uşaqlar: onların korreksiya yolları və müəssisələrə yerləşdirilməsi |
| Tətbiqi davranış təhlili |
TƏHSİL-2 FAKÜLTƏSİ
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL İXTİSASI üzrə kafedrada tədris olunan fənlər (bakalavriat səviyyəsi) |
Erkən yaş dövründə Montessori təlimi
| |
Məktəbəqədər təhsilin inkişaf tarixi | Erkən yaş dövründə uşaq inkişafı |
Məktəbəqədər pedaqogika | TV və uşaq inkişafı |
Sosial pedaqogika | Erkən yaş dövründə Şteyner-Valdorf yanaşması |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində nitq inkişafı metodikası | Erkən yaş dövründə Regio yanaşması |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində əmək və onun təşkili metodikası | Erkən yaş dövrünün kurikulumu |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fiziki mədəniyyət | Erkən yaş dövründə oyun fəaliyyəti |
Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası | Erkən yaş dövründə diqqət və dinləmə |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində musiqi və onun tədrisi metodikası | Erkən yaş dövründə autizm
|
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində təsviri fəaliyyət və onun tədrisi metodikası | Erkən yaş dövründə təlim çətinliklərinin diaqnostikası |
Məktəbəqədər təhsildə pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar | Erkən inkişaf üzrə mütəxəssis hazırlığı beynəlxalq kontekstdə
|
Məktəb təliminə hazırlığın əsasları | Erkən yaş dövründə İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin idarə edilməsi və ona rəhbərlik | Erkən yaş dövründə elm, cəmiyyət və mədəniyyət
|
İnklüziv təhsil | Erkən yaş dövründə qiymətləndirmə |
| Erkən yaş dövründə qida və sağlamlıq
|
| Erkən yaş dövründə təlimin kreativ formada təşkili |
| Erkən yaş dövründə müdaxilə |
| Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində kadr hazırlığı |
İBTİDAİ SİNİF MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI (bakalavriat səviyyəsi) |
Təhsil və pedaqoji fikir tarixi | İnnovativ pedaqogika |
Tərbiyə işinin təşkili | |
İbtidai təhsilin pedaqogikası
| İbtidai siniflərdə təlimin kreativ formada təşkili |
İbtidai siniflərdə həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası | İbtidai siniflərdə oyun fəaliyyətindən istifadə |
Ibtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası | İbtidai siniflərdə təlimin İKT vasitəsilə təşkili |
İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyyə və onun tədrisi metodikası | Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili |
İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyyə və onun tədrisi metodikası | Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili |
İbtidai siniflərdə təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası | İbtidai siniflərdə təlimin əyləncəli formada təşkili |
İbtidai siniflərdə musiqi və onun tədrisi metodikası | İbtidai siniflərdə müstəqil fəaliyyətin təşkili |
İbtidai siniflərdə inkluziv təhsil | Ibtidai sinifdə təlimin təşkili |
Təhsil fəlsəfəsi | İbtidai siniflərdə izahatın yolları |
Təhsil sistemləri və layihələrin idarə edilməsi | İbtidai siniflərdə mediatəhsili |
| İbtidai siniflərdə təlimin təkmilləşdirilməsi |
| Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili |
| İbtidai məktəbin menecmenti |
| Autizm spektr pozuntusu |
| İnklüziv müəllim hazırlığı |
| Müəllim fəaliyyətindəpeşəkarlıq və etika |
| Sosial pedaqogika |
| Kurikulumların hazırlanması |
TƏHSİLDƏ SOSİAL-PSİXOLOJİ XİDMƏT İXTİSASI (bakalavriat səviyyəsi) | |
Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum | |
Sosial pedaqogika | “Çətin” uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili |
Azyaşlı cinayətkar uşaqların reabilitasiyası | |
Təhsil sisteminin və layihələrinin idarə edilməsi | Sosial-pedaqoji fəaliyyətin monitoringi və diaqnostikası |
İnkluziv təhsil | Kreativ, innovativ pedaqogika |
| Tərbiyə işinin təşkili |
XARİCİ DİLİ MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI (TƏHSİL 1 və TƏHSİL 2 FAKÜLTƏLƏRİ) (bakalavriat səviyyəsi) | |
İnkluziv təhsil | |
Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum |
MAGİSTRATURA ŞÖBƏSİ
PEDAQOGİKANIN TARİXİ VƏ NƏZƏRİYYƏSİ İXTİSASI (magistratura səviyyəsində) | |
Ali məktəb pedaqogikası | Tərbiyə işinin təşkili |
Pedaqogikanın müasir problemləri | Peşəkar müəllimin bədən dili |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) | Peşəkar pedaqoji fəaliyyətin təşkili |
Təhsilin əsasları | Pedaqogikanın tədrisi metodikası |
Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası | Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla işin təşkili |
Dünya pedaqoji fikir tarixi | Pedaqogikada yeni yanaşmalar |
Təhsildə peşəkarlıq və etika | Müəllimin pedaqoji ustalığı |
Şəxsiyyətin formalaşmasının nəzəri-pedaqoji əsasları | Həssas kateqoriyadan olan baxımsız yeniyetmələrlə işin təşkili |
Azərbaycanda təhsilin və pedaqoji fikrin inkişaf tarixi |
|
Təhsilin idarə olunması |
|
Təhsildə əqli mülkiyyət mədəniyyəti |
|
SOSİAL PEDAQOGİKA İXTİSASI (magistratura səviyyəsi) | |
Ali məktəb pedaqogikası | Sosial işin təşkili |
Pedaqogikanın müasir problemləri | Uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) | Təhsildə peşəkarlıq və etika |
Sosial pedaqoji fəaliyyətin monitorinqi və diaqnostikası | menti |
Müasir təhsil texnologiyaları | Ünsiyyət pedaqogikası |
Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası | Təhsildə layihələrin idarə olunması |
Risk qrupu uşaqların sosial-pedaqoji dəstəyi | İnklüziv təhsilin təşkili |
Sosial pedaqoqun fəaliyyəti |
|
Pedaqoji peşəkarlıq və müəllim səriştəliyi |
|
Uşaq, yeniyetmə və gənclərlə asudə vaxtın təşkili |
|
Məktəb və məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin inkişafedici mühitin təşkili |
|
TƏHSİLDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ VƏ MONİTORİNQ İXTİSASI (magistratura səviyyəsi) | |
Ali məktəb pedaqogikası | Təhsil xidmətlərinin marketinqi və reklamı |
Pedaqogikanın müasir problemləri | Ali təhsldə keyfiyyətin təminatı |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) | Ali məktəb müəlliminin peşə keyfiyyətlərinin monitorinqi |
Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası | Monitorinq və qiymətləndirmənin statistik təhlili |
Monitorinq və qiymətləndirmədə risklərin idarə olunması | Azərbaycanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi |
Təhsilin fəlsəfəsi | Təhsil təşkilatlarında kadrların idarə edilməsi |
Təhsildə layihələrin idarə olunması | Təhsilin iqtisadiyyatı |
Monitorinq və qiymətləndirmədə ölçülər nəzəriyyəsi | Xüsusi təhsilin təşkili |
Qiymətləndirmənin meyarları,üsul və vasitələri |
|
Məktəb təhsilinin monitorinqi və qiymətləndirilməsi |
|
Ali təhsilin monitorinqi və qiymətləndirilməsi |
|
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL İXTİSASI Məktəbəqədər təhsilin metodika və metodologiyası (magistratura səviyyəsi) | |
Məktəbəqədər pedaqogikanın müasir problemləri | Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində uşaqların nitq inkişafı
|
Ali məktəb pedaqogikası | Məktəbəqədər yaş dövründə gündəlik xidmətlərin təşkili
|
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) | Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində tərbiyə işinin təşkili metodikası |
Məktəbəqədər təhsildə inkişafetdirici mühitin təşkili | Məktəbəqədər müəssisələrdə təşkilati işin təşkili |
Məktəbəhazırlıq qruplarında inklüziv təlimin təşkili | Təlim-tərbiyə prosesinin həyata keçirilməsi
|
Məktəbəqədər pedaqogikanın tarixi və metodologiyası | Məktəbəqədər müəssisələrdə uşaqların ictimai həyat hadisələri ilə tanışlığı metodikası |
Məktəbəqədər yaş dövründə fiziki inkişafın və idrak fəaliyyətinin təşkili | Kimsəsiz uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili |
Estetik-yaradıcı və sosial-emosional inkişafın həyata keçirilməsi | Məktəbəhazırlıq qruplarında işin təşkili metodikası |
Məktəbəqədər təhsilin idarə olunması |
|
Məktəbəqədər təhsilin məzmunu |
|
SİM məktəbəqədər yaşlı uşaqlarla diaqnostika işinin həyata keçirilməsi |
|
KORREKSİYAEDİCİ TƏLİM İXTİSASI Korreksiyaedici təlimin metodika və metodologiyası (magistratura səviyyəsi) | |
Ali məktəb pedaqogikası | İnklüziv sinifdə pozitiv nizam-intzam |
Korreksiyaedici xidmətin müasir problemləri | Korreksiya pedaqogikasında yeni üsulların tətbiqi və fəaliyyətlərin təkmilləşdirilməsi |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) | Pedaqogikada yeni yanaşmalar |
SİMŞ diaqnostikasının planlaşdırılması və həyata keçirilməsi | Təhsildə peşəkarlıq və etika |
İnklüziv təhsilə cəlb olunan şəxslərlə aparılan işlərin məzmunu | İnkişafedici, dəstəkləyici və təhlükəsiz mühitin yaradılması |
Korreksiyaedici xidmətin tarixi və metodologiyası | Erkən yaş dövründə diaqnostika işinin həyata keçirilməsi |
Sosial, özünəxidmət, həyati bacarıqların inkişafı |
|
Nitq bacarıqlarının inkişafı |
|
Çoxuşaqlı siniflərdə tədrsin təşkli |
|
Ailələrlə işin həyata keçirilməsi |
|
Təlim çətinlikləri, ASP, DƏHP, narahatlıq, qorxu və fobiyaları olan uşaqlarda təlim fəaliyyətinin təşkili |
|
İBTİDAİ SİNİF MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI İbtidai sinifdə tədrisin metodika və metodologiyası (magistratura səviyyəsi) | |
Ali məktəb pedaqogikası | Peşəkar müəllimin bədən dili |
İbtidai təhsil pedaqogikasının müasir problemləri | İbtidai təhsilin kurikulumu |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) | İnklüziv təhsilə cəlb olunan şəxslərlə işin təşkili |
İnklüziv təhsil | Pedaqogikada yeni yanaşmalar |
Təlim prosesi və daxili nizam-intizam qaydalarının təşkili | Müasir təhsilin inkişaf tendensiyaları |
İbtidai təhsil pedaqogikasının tarixi və metedologiyası | İbtidai siniflərdə tərbiyə işinin təşkili |
Universal öyrənmə dizaynı | İbtidai siniflərdə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi |
Strateji planlaşdırma və idarəetmənin həyata keçirilməsi | Təhsil müəssisələrində inkişafetdirici mühitin təşkili |
Təhsil elminə giriş |
|
İbtidai siniflərdə təlim-tərbiyə prosesinin həyata keçirilməsi |
|
İbtidai siniflərdə kiçik motorikanın inkişafı |
|
XARİCİ DİL MÜƏLLİMLİYİ (dillər üzrə) Xarici dilin tədrisi metodikası və metodologiyası (magistratura səviyyəsi) | |
Ali məktəb pedaqogikası | Xüsusi təhsil ehtiyacları |
İnnovativ qiymətləndirmə | Peşə etikasl |
TƏHSİLDƏ SOSİAL-PSİXOLOJİ XİDMƏT (magistratura səviyyəsi) | |
Ali məktəb pedaqogikası | Ünsiyyətin pedaqogikası |
Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla təlimin təşkili | Həssas kateqoriyadan olan baxımsız yeniyetmələrlə işin təşkili |
KAFEDRA ƏMƏKDAŞLARININ NƏŞR ETDİYİ DƏRSLİK VƏ DƏRS VƏSAİTLƏRİ
- Pedaqogika (2016, 2019, 2021)
- Pedaqogika (İngilis dilində)
- Ümumi təhsilin kurrikulumunun əsasları
- Təhsilin idarə olunması
- Pedaqogika fənninin tədrisində tələbələrin müstəqil işinin təşkili
- Müasir Təhsilin Əsasları
- Şəxsiyyətyönümlü təlimdə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
- Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurrikulum
- Ali məktəb pedaqogikası
- İnkluziv təhsilin pedaqogikası
- Magistrlik dissertasiyasının yazılmasına dair elmi-metodik vəsait
- Pedaqoji təcrübəyə aid metodik vəsait (İbtidai sinif müəllimliyi ixtisası üzrə)
KAFEDRA ƏMƏKDAŞLARININ NƏŞR ETDİYİ PROQRAMLAR
- Pedaqogika (2016, 2019, 2021)
- Pedaqoqogika (ingilis dilində)
- Tədqiqatın əsasları
- Azərbaycanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi
- Magistratura pilləsində ibtidai sinifdə təhsilin metodikası və metodologiyası ixtisası üzrə təcrübənin təşkilinə və keçirilməsinə dair proqram
- История педагогики
- Pedaqogikanın tarixi
- Müasir pedaqoji texnologiyalar
- Pedaqoji təcrübənin bakalavriat səviyyətində keçirilməsinə dair proqram
- Elmi-tədqiqat və pedaqoji təcrübənin magistratura səviyyətində keçirilməsinə dair proqram
- Müasir təhsilin əsasları
- Ümumi təhsilin kurikulumunun əsasları
- Doktorant və dissertantların Ümumi pedaqogika, pedaqogikanın və təhsilin tarixi 5804.01 ixtisası üzrə Pedaqogikanın əsasları fənnindən qəbul imtahanı proqramı (2018, 2022)
- Doktorant və dissertantların Pedaqogikanın əsasları fənnindən minimum imtahanı proqramı (2018, 2022)
- Pedaqogikada Yeni Yanaşmalar və Kurrikulum
- İbtidai siniflərdə təlimin əyləncəli formada təşkili
- Musiqi və onun tədrisi metodikası
- Defektologiyanın və Loqopediyanın əsasları
- Sosial Pedaqogika
- İbtidai təhsilin pedaqogikası
- Məktəbəqədər pedaqogika
- İbtidai siniflərdə təlimin kreativ formada təşkili
- Erkən yaş dövründə oyun fəaliyyətinin təşkili
- İbtidai siniflərdə oyun fəaliyyətindən istifadə
- İbtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası
- Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası
- Təsviri fəaliyyət və onun tədrisi
- İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası
- Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fiziki mədəniyyət
- İxtisasartırmaya dair təlim kursları
- Ailə pedaqogikası
- Müasir pedaqoji texnologiyalar
- Azərbaycan məktəb və pedaqoji fikir tarixi
- Bolonya prosesi və Ali təhsil
- Təhsilin idarə olunması
- Tədqiqatın əsasları
- Risk qrupu uşaqların sosial pedaqoji dəstəyi
- Sosial pedaqoqun fəaliyyəti
- Erkən yaş dövründə Montessori təlimi
KAFDEDRANIN TƏŞKIL ETDIYI TƏLIMLƏR |
İnklüziv təhim |
Erkən yaş dövrü, məktəbəqədər təhsil |
Öyrənmə çətinlikləri |
TƏDBİRLƏR (2017-2018)
- Dissertasiya müzakirəsi (ADPU ilə əməkdaşlıq)
- Nardan məktəbində təlim (Sağlam həyat tərzi, narkomaniya, zərərli vərdişlər)
- 9 noyavr- Bayraq Günü münasibəti ilə tədbir
- AMEA-da fəaliyyət göstərən sərgidə iştirak
- Açıq dərslər
- Qarşılıqlı dərs dinləmələr
- Sərbəst işlərin yazılmasında tədqiqat üsullarından necə istifadə etməli?”
- Xalq şairi Xəlil Rzanın anadan olmasının 85 illik yubileyinə həsr olunmuş tədbir
- “Gənc nəsil və milli mənəviyyat” mövzusunda elmi seminar
TƏLƏBƏLƏRİN TƏLİM-TƏRBİYƏSİ İSTİQAMƏTİNDƏ GÖRÜLƏN İŞLƏR
- Nizam-intizamın keyfiyyətini yüksəltmək üçün tələbələrlə söhbətlərdə müəllimlərin iştirakı
- Kafedra müəllimlərinin və tələbələrin universitetdə keçirilən tədbirlərdə iştirakı
- Ölkənin daxili və xarici siyasətində baş verən yeniliklər haqqında tələbələrlə vaxtaşırı söhbətlər
- Dövlətçiliyimizə, müstəqilliyimizə sədaqət. Vətənimizə, xalqımıza məhəbbət hissləri, azərbaycançılıq məfkurəsinin aşılanması məqsədi ilə tələbələrlə aparılan söhbətlər
- Muzey və sərgilərlə tanışlığa tələbələrin cəlb edilməsi
- Azərbaycan regionlarına ekskursiyalar təşkil edilməsi
Hər İlin Aprel Ayında Təcrübəçi Tələbələrin Muzeylərə Ekskursıyaların Təşkili
Azərbaycan Tarix Müzeyi
Miniatür Kitabların Muzeyi
Azərbaycan Milli İncəsənət Muzeyi
Azərbaycan Xaça Müzeyi
Səməd Vurğunun ev muzeyi
Hüseyn Cavidin ev muzeyi
Nizami Gəncəvi adına Milli Azərbaycan İncəsənəti Muzeyi
Şirvanşahlar Sarayı
Heydər Əliyev mərkəzinə ekskursiya
Akademik Milli Dram teatrında “Vəziyyət” adlı tamaşaya baxış
Hüseyn Cavadin ev muzeyinə ekskursiya
“Təhsil” muzeyinə ekskursiy
“Tarix” və “Xalça” muzeyinə ekskursiya
Opera və balet teatrında “Лебединное озеро» tamaşasına baxış
Bayraq Günü münasibəti ilə tədbir
“Milli və Ümumbəşəri dəyərlərə hörmət, tələbələrin dünyagörüşünün inkişaf etdirilməsi” adlı mövzuda Heydər Əliyev mərkəzinə ekskursiya
Heydər Əliyev mərkəzində təşkil olunan sərgilərdə iştirak