Təhsil fakültəsi

2024-2029-cu illərdə Təhsil  fakültəsinin Strateji İnkişaf Planı

 

Strateji İnkişaf Planı Fakültə Elmi Şurasının 20 dekabr 2024-ci il tarixli iclasının 02 saylı protokolu ilə təsdiq edilmişdir.

 

Dekan:              prof. H.Ə.ƏLİZADƏ

 

B A K I -2025

Təhsil  fakültəsi haqqında

Azərbaycan Dillər Universitetinin Elmi Şurasının 08 iyul 2024-cü il tarixli 38 saylı iclasının qərarı əsasında yeni fakültələrin yaradılması qərara alındı. Elmi Şuranın qərarına istinad edərək, Azərbaycan Dillər Universitetinin rektoru, akad. Kamal Abdullayevin 11 iyul 2024-cü il tarixində 69 saylı əmri əsasında Təhsil fakültəsi yaradılmışdır.

Yeni yaradılmış Təhsil fakültəsinin tərkibinə 24.09.2024-cü il tarixli 88 saylı əmrə əsasən aşağıda adları qeyd olunan ixtisaslar daxil edilmişdir.

1.    İbtidai sinif müəllimliyi (tədris ingilis dilində)

2.    Məktəbəqədər təlim və tərbiyə (tədris ingilis dilində)

3.    Korreksiyaedici təlim (tədris Azərbaycan dilində )

4.    Təhsildə sosial-psixoloji xidmət (tədris Azərbaycan dilində)

5.    Xarici dil müəllimliyi (Rus dili, tədris rus dilində)

Yeni təsis edilmiş Təhsil fakültəsinə Azərbaycan Dillər Universitetinin rektoru, akad. Kamal Abdullayevin 01.10.2024-cü il tarixli 89 saylı əmri ilə fakültənin ixtisaslarına müvafiq olaraq aşağıdakı kafedralar daxil edilmişdir.

1.    Pedaqogika kafedrası – Kafedra müdiri ped.f.d., dos. Nigar Zeynalova

Kafedranın nəzdində fəaliyyət göstərən mərkəzlər:

¾         İnklüziv Təhsil Mərkəzi

¾         Açıq Təhsil Mərkəzi

Kafedranın nəzdində fəaliyyət göstərən laboratoriyalar:

¾         İbtidai sinif müəllimliyi və Məktəbəqədər təhsil ixtisasları üzrə tədris laboratoriyası

¾         “Ali pedaqoji təhsilin ekosistemində  inklüziv təcrübələr” İnklüzion Lab adlı Beynəlxalq açıq elm – təhsil laboratoriyası

2. Psixologiya kafedrası – Kafedra müdiri psix.f.d., dos. Ceyhun Alıyev

3. Təhsildə xarici dillər kafedrası – Kafedra müdiri fil.f.d., dos. Aida Sobor

4. Rus dili və ədəbiyyatı kafedrası – Kafedra müdiri fil.e.d., prof. Məmməd Əliyev

       Fakültə təsis ediləndə onun nəzdində Rus dili və ədəbiyyatı kafedrasının yaradılması qərara alınmışdı. Azərbaycan Dillər Universitetinin rektoru, akad. Kamal Abdullayevin 09.12.2024-cü il tarixli 1/534 saylı əmri ilə kafedra müdiri seçkilərinə qədər  f.e.d., prof. Fidan Baxşıyeva bu vəzifəni icra etmişdir. Təhsil fakültəsinin Elmi Şurasının 27 noyabr 2024-cü il tarixində keçirilmiş iclasında kafedra müdiri vəzifəsinə f.e.d., professor Əliyev Məmməd Arif oğlu seçilmişdir.

Təhsil fakültəsi Azərbaycanda davamlı inkişaf mərhələsinin uğurla davam etdirilməsini, əhalinin sosial-iqtisadi həyatında baş verən keyfiyyət dəyişikliklərini insan kapitalının inkişafına, gənc nəslin bilik və bacarıqlara yiyələnməsinə istiqamətləndirilməsini yüksək dəyərləndirir. Bu konteksdə ölkənin təhsil sisteminin başlıca prioritetlərindən biri hesab olunan insan kapitalının inkişafına nail olmaq missiyasını öhdəmizə götürərək pedaqoji istiqamətdə təhsil alan tələbələrin əmək bazarında öz mövqelərini tutması ilə yanaşı cəmiyyətdə fəaliyyətlərinin düzgün stimullaşdırmalarını diqqət mərkəzində saxlamağı faklültənin inkişaf strategiyasında önəmli müddəa kimi dəyərləndiririk.

Təhsil  hər bir insanın cəmiyyətdə ziyalı vətəndaşı kimi yetişməsinə müvafiq  şərait yaradır. Fakültəmiz yarandığı gündən onun maddi–texniki bazasının və elmi-kadr potensialının gücləndirilməsinə, elektron auditoroyaların, təlim və  tədris mərkəzlərinin yaradılmasına xüsusi əhəmiyyət verir. Məqsədimiz fakültədə təhsil və tədrisin keyfiyyətinin dünya standartlarına uyğunlaşdırılmasıdır.  Bu hədəfə çatmaq üçün təkcə maddi – texniki bazanı inkişaf etdirmək, İKT vasitələrini tətbiq etmək kifayət etmir, həm də təhsil sahəsində yeniliklərin və mütəxəssis hazırlığında rəqəmsal texnologiyaların tətbiqini və səriştə əsaslı yanaşmanın prioritet istiqaməti kimi seçilməsini tələb edir. Bu mənada “Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”, “Azərbaycan Respublikasının 2022–2026-cı illərdə sosial-iqtisadi inkişaf Strategiyası” öz məzmunu baxımından strateji istiqamətdə ən vacib hədəfləri əhatə etdiyi üçün fakültəmizdə əsas yanaşma səriştə əsaslı təlim və tədris mühitinin yaradılmasıdır. Müəyyən etdiyimiz strateji hədəflərə nail olmaq üçün, ilk növbədə, təhsilalanların istedadını üzə çıxarmaq və inkişaf etdirmək zəruri amildir. Bu səmərəli idarəetmə mexanizminin tətbiqi vasitəsi ilə mümkündür. Fakültəmiz bu istiqamətdə həyata keçirilən qabaqcıl təcrübələri öyrənmək və tətbiq etmək yolu ilə qarşıya qoyulan hədəflərə nail olmaq əzmindədir.

 

Mövcud vəziyyət

Fakültədə tələbələrin layiqli mütəxəssis kimi yetişdirilməsi üçün mühüm addımlar atılmışdır. İlk addım olaraq mənəvi sağlam iqlim yaradılmış, müəllim-tələbə münasibətlərində qarşılıqlı hörmət, öyrədən və öyrənənin hüquq və vəzifələrinin daha məsuliyyətlə başa düşmələri, nizam-intizamın daha da gücləndirilməsi sahəsində işlər görülmüşdür.

Respublikamız 2005-ci ildə Bolonya Bəyannaməsini qəbul etdikdən sonra universitetimiz bu prosesi dəstəkləyən ilk ali təhsil müəssəsi oldu. Tədris plan-proqramlarımız yeniləndi, dərsliklərimiz müasir tələblərə cavab verən dərsliklərlə əvəz olunmağa başladı. Tələbələr, valideynlər, eləcə də müəllimlərlə bu yeni sistem haqqında maarifləndirmə işləri aparıldı, yeni innovativ təlim metodlarına həsr olunmuş treyninqlər – seminarlar keçirildi, yeni-yeni fənn proqramları hazırlandı.

 

Fəaliyyət istiqamətləri

Tədris. Fakültə bakalavriat səviyyəsinin tədris proqramları üzrə təhsil xidmətləri göstərir. Hazırda fakültə İbtidai sinif müəllimliyi (İngilis bölməsi), Məktəbəqədər təlim və tərbiyə (İngilis bölməsi), Korreksiyaedici təlim (Azərbaycan bölməsi), Təhsildə sosial psixoloji xidmət (Azərbaycan bölməsi) və Xarici dil müəllimliyi (Rus dili, rus bölməsi) ixtisasları üzrə kadr hazırlığı həyata keçirir. “E-universitet” layihəsi əsasında fakültədə tədris prosesinin elektronlaşdırılmasına başlanılıb. Eyni zamanda fakültənin yerləşdiyi binada müasir kitabxana da vardır. Fakültə təhsilin keyfiyyətini artırmaq məqsədilə fasiləsiz olaraq, tədris plan və proqramlarının təkmilləşdirilməsi, tədrisdə müasir texnologiyalardan istifadə və professor-müəllim heyətinin peşə bacarıqlarının artırılmasına xüsusi əhəmiyyət verir.

Tədqiqat

Fakültədə elmi tədqiqatlar kafedralarda həyata keçirilir. Universitetin elmi jurnalları mövcuddur. Elmi tədqiqatların stimullaşdırılması məqsədilə nüfuzlu jurnallarda məqalə nəşrinə görə mükafatlandırma sistemi fəaliyyət göstərir. Son illərdə kafedra alimlərinin “Web of Science”, “Scopus” kimi nüfuzlu elmi bazalara daxil olan nəşrlərdə çap edilən əsərlərinin sayı artır. Fakültə tədqiqat potensialını artırmaq məqsədilə tədqiqat infrastrukturunun yaxşılaşdırılmasına, nüfuzlu nəşrlərdə elmi əsərlərin nəşrinə, elmi-tədqiqat qrant layihələrinin həyata keçirilməsinə böyük önəm verir.

 

Sosial xidmət

Fakültədə fəaliyyət göstərən Tələbə Elmi Cəmiyyəti, Tələbə Gənclər Təşkilatı, Tələbə Həmkarlar Təşkilatı hər il müxtəlif sosial məsuliyyətlilik layihələri həyata keçirirlər. Fakültədə inkluziv təhsil ilə bağlı sağlamlıq imkanları məhdud olan  tələbələrin cəmiyyətə inteqrasiyası, onlar üçün bərabər təhsil imkanlarının yaradılması məqsədilə vaxtaşırı tədbirlər və layihələr icra edilir. Ayrı-ayrı sosial problemlərlə bağlı QHT-lərlə əməkdaşlıq çərçivəsində maaarifləndirmə tədbirləri, kompaniyaları aparılır.

 

İnklüzivlik

Fakültədə sağlamlıq imkanları məhdud (SİM) tələbələr üçün bərabər təhsil imkanlarının yaradılması istiqamətində  müvafiq infrastruktur yaradılır. Tədris binasının hər mərtəbəsində Azərbaycan jest dili əlifbası ilə lövhələr vurulmuşdur. Görmə imkanları məhdud şəxslərin  tədris korpusunda hərəkətini asanlaşdırmaq məqsədilə bütün auditoriyalar və şöbələrin adları brayl əlifbası ilə işlənilmişdir. Gələcəkdə bu istiqamətdə fəaliyyətin genişləndirilməsi nəzərdə tutulub. Pedaqogika kafedrasının nəzdində İnklüziv Təhsil Mərkəzi fəaliyyət göstərir. “Ali pedaqoji təhsilin ekosistemində inklüziv təcrübələr” İnklüzion Lab adlı  Beynəlxalq Açıq Elm-Təhsil laboratoriyasında sahə üzrə tədqiqatların aparılması, SİM şəxslər üçün nəzərdə tutulmuş avadanlıqlarla işin təşkili məqsədilə akademik və yardımçı heyət üçün təlimlərin keçirilməsi, təlim prosesində görmə, eşitmə, nitq qüsurlu tələbələrin təlimini dəstəkləmək məqsədilə avadanlıqların imkanlarından istifadə fakültədə prioritet məsələlərdəndir.

 

İnsan resursları

Respublikamızda xarici dillərin tədrisi üzrə alimlərin əsas hissəsi fakültədə fəaliyyət göstərir. Son illər xaricdə təhsil almış gənclər də elmi-pedaqoji fəaliyyətə cəlb edilmişdir. Fakültə əməkdaşlarının peşə bacarıqlarının təkmilləşdirilməsinə xüsusi əhəmiyyət verir və bu məqsədlə ilboyu müxtəlif seminarlar, təlimlər təşkil edir.

 

İnformasiya resursları

Fakültənin  də yer aldığı ADU-nun “www.adu.edu.az” ünvanlı internet səhifəsi fəaliyyət göstərir. Zəngin informasiya resurslarına malik olan bu səhifədən həm universitetdaxili istifadəçilər, həm də kənar istifadəçilər geniş istifadə edir. Fakültəni yerləşdiyi bina geniş zolaqlı internetlə təmin edilmişdir. Fakültə əməkdaşlarının “Web of Science”, “Ebsco”, J-Stor və eləcə də digər dünya kitabxanalarına çıxış imkanı təmin edilmişdir.

 

İnfrastruktur

Fakültənin Bakı şəhəri, Təbriz küçəsi 81 ünvanda yerləşən bir tədris binası vardır. Tədris binasında mühazirə və konfrans zalları mövcuddur.

 

Güclü və zəif tərəflərin  təhlili (SWOT təhlil)

 

Güclü tərəflər

Zəif tərəflər

u  Xarici dilin sıx əməkdaşlığa imkan verməsi;

u  Tədris binasının Bakının əlverişli ərazisində yerləşməsi;

u  Ölkədə xarici dillər üzrə yüksək ixtisaslı elmi kadrların mütləq əksəriyyətinə sahib olması;

u  İnkişaf etmiş motivasiya sisteminə malik olması;

u  Güclü tələbə könüllü hərəkatının olması;

u  Tələbə təşəbbüslərinin yüksək olması;

u  Uğurlu məzunlar ordusuna sahib olması;

 

u  Tələbələrin geniş təqaüd imkanlarının və yataqxana ilə tam təminatının olmaması;

u  Mərkəzlər və labaratoriyaların həqiqi mənada “beyin mərkəz”lərinə çevrilə bilməməsi;

u  Akademik nəşrlərinin beynəlxalq səviyyədə “birinci kateqoriya” nəşrlərə çevrilə bilməməsi;

u  Nüfuzlu nəşrlərdə çap edilən elmi əsər sayının yetərli olmaması;

u  Qazanılan qrant layihələrinin sayının yetərli olmaması

u  Məzunlarla əlaqəsinin yetərli səviyyədə olmaması;

 

 

 İmkan və təhdidlərin təhlili (SWOT təhlil)

 

İmkanlar

Təhdidlər

u  Ölkənin inkişaf edən beynəlxalq münasibətlərinin universitetlərin çoxşaxəli beynəlxalq əməkdaşlığına yol açması;

u  Ölkədə ali təhsilə və keyfiyyətli kadrlara tələbin artması;

u  Universitetlərin sosial xidmətlərinə, xüsusilə də ömürboyu təhsil xidmətlərinə tələbin artması;

u  İqtisadi inkişafın daha keyfiyyətli tədris üçün geniş imkanlar açması;

u  Ölkədə ixtisaslaşmış universitetlərə üstünlük verilməsi;

u  Ödənişli əsaslarla tələbə qəbulu planının ləğv edilməsinin universitetlərin maliyyə dayanıqlılığını yüksəltməsi;

u  Qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsinin intensivləşməsi.

u  Büdcəsinin əsas hissəsinin təhsil haqqlarından formalaşması; 

u  İnformasiya sistemlərinə qarşı kibercinayətkarlıq cəhdlərinin artması;

u  Keyfiyyətli ali təhsildə rəqabətin getdikcə kəskinləşməsi.

 

 

MİSSİYA, GƏLƏCƏYƏ BAXIŞ VƏ ƏSAS DƏYƏRLƏR

Missiya

“Yüksək keyfiyyətli təhsil vermək və tədqiqatlar aparmaq”

Gələcəyə baxış

“Universitetin ən yaxşı fakültələrindən birinə çevrilmək”

Əsas dəyələr

Təhsil  fakültəsi missiyasını layiqli şəkildə yerinə yetirmək və müəyyən etdiyi vizyonunu reallığa çevirə bilmək naminə aşağıdakı dəyərlərə sadiqdir:

Akademik azadlıq: Fakültə əməkdaşları tədqiqat, tədris və sosial xidmət fəaliyyətində elmi prinsiplərə sadiqdirlər.

Akademik etika: Fakültə bütün fəaliyyətində akademik etikanı qoruyur və müəlliflik hüquqlarına hörmətlə yanaşır.

Şəffaflıq: Fakültə fəaliyyətini bütün maraqlı tərəflərinin müşahidəsinə açıq şəkildə həyata keçirir.

Keyfiyyətlilik: Fakültə bütün fəaliyyətində yüksək keyfiyyət prinsipinə sadiq qalır.

İştirakçılıq: Fakültə səmərəli idarəetmə naminə üzvlərinin idarəetmənin bütün mərhələlərində aktiv iştirakını təmin edir.

Fərqliliklərə hörmət: Fakültə bütün maraqlı tərəflərinin fərqli fikirlərinə hörmətlə yanaşır.

Cəmiyyət mənafeyini düşünmək: Fakültə bütün fəaliyyətini ilk növbədə cəmiyyət mənafeyini düşünərək həyata keçirir.

İnklüzivlik: Bütün insanlara dəyər verən, onlar üçün arzuolunan və dəstəkləyici mühitin yaradılması, müəllim və tələbələrin unikal baxış və təcrübələrin qəbul olunması və tətbiqi.

 

STRATEJİ MƏQSƏDLƏR, HƏDƏFLƏR VƏ FƏALİYYƏTLƏR

 

STRATEJİ MƏQSƏD 1. YÜKSƏK KEYFİYYƏTLİ FAKÜLTƏYƏ ÇEVRİLMƏK

Strateji hədəf 1.1. 2029-cu ilə qədər yüksək bal toplayaraq fakültəni seçən abituriyentlərin sayını davamlı artırmaq və fakültə üzrə orta keçid balını yüksəltmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Ölkədə orta təhsilin keyfiyyətinin yüksəlməsinə xidmət edən tədbirlərə dəstək verilməsi;

Fakültənin təhsil proqramlarının tanıtım tədbirlərinin davamlı şəkildə genişləndirilməsi və effektivliyinin artırılması;

Şagirdlərdə xarici dil biliklərinin formalaşdırılması məqsədilə orta məktəblərə elmi-metodiki dəstəyin verilməsi.

Strateji hədəf 1.2. 2029-cu ilə qədər tədris prosesini təhsilalanlarda zəruri bilik və bacarıqları (ixtisas bilikləri, analitik təhlil bacarığı, tənqidi düşüncə tərzi, yüksək akademik yazı qabiliyyəti, İKT-dən istifadə bacarığı, liderlik və komandada işləmə bacarığı) formalaşdırmağa imkan verəcək səviyyədə daim təkmilləşdirmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

 

Tədris standartları, planları və proqramlarının mütərəqqi dünya təcrübəsi və əmək bazarının tələblərinə tamamilə uyğunlaşdırılması;

Müəllimin tələbə tərəfindən seçiminin təmin edilməsi;

Bütün ixtisaslar üzrə fənnlərin daha effektiv və səmərəli şəkildə keçirilməsinin təmin edilməsi;

Yeni tələbələrin universitetə uyğunlaşdırılmasını təmin etmək məqsədilə “oriyentasiya günləri”nin effektivliyinin artırılmasıi;

Müəllim-mentor və tələbə-mentor institutlarının fakültə üzrə formalaşdırılması;

Tələbələrin beynəlxalq mübadilə proqramlarına cəlbinini genişləndirilməsi;

İnnovativ təlim metodlarından istifadənin genişləndirilməsi;

Tələbələrin pedaqoji təcrübələrinin təşkilinin təkmilləşdirilməsi;

Tədrisin informasiya təminatının yaxşılaşdırılması;

 

Strateji hədəf 1.3. 2029-cu ilə qədər fakültənin təhsil proqramlarının milli akkreditasiyadan keçməsini təmin etmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Akkreditasiya qurumları ilə əlaqələrin gücləndirilməsi;

Təhsil proqramlarının akkreditasiya qurumlarının tələblərinə uyğunlaşdırılması.

 

Strateji hədəf 1.4. 2029-cu ilə qədər tələbələrin təqaüd imkanlarını davamlı olaraq artırmaq.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Daxili imkanlar hesabına tələbələr üçün adlı təqaüdlərin təsis edilməsi;

Özəl qurumların maliyyələşdirilməsi hesabına tələbələr üçün təqaüdlərin təsis edilməsi;

 

Strateji hədəf 1.5. 2029-cu ilə qədər distant təhsil xidmətləri təklif etmək

 

Strateji fəaliyyətlər:

Tədris planları üzrə bəzi ümumi fənnlərin distant formada təklif edilməsi;

Distant təhsil xidmətlərinin təklif edilməsi.

 

Strateji hədəf 1.6. 2029-cu ilə qədər professor-müəllim heyətinin peşəkarlıq səviyyəsini fasiləsiz olaraq artırmaq.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Gənc professor-müəllim heyətinə dəstəyin verilməsi;

Professor-müəllim heyəti üçün məqsədli təlimlərin sayının və effektivliyinin davamlı artırılması;

Beynəlxalq mübadilə proqramlarına cəlb edilən professor-müəllim heyətinin sayının davamlı şəkildə artırılması;

Professor-müəllim heyətinin tərkibində əcnəbilərin sayının davamlı artırılması;

Professor-müəllim heyəti arasında müxtəlif dərnəklərin yaradılmasının stimullaşdırılması.

 

 

STRATEJİ MƏQSƏD 2. ELMİ-TƏDQİQATLARIN SAYININ VƏ KEYFİYYƏTİNİN ARTIRILMASI

 

Strateji hədəf 2.1. 2029-cu ilə qədər “Web of Science” və “Scopus” elmi platformalarına daxil olan ən nüfuzlu nəşrlərdə çap edilən məqalələrin sayını hər il artırmaq.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Birgə    yüksək keyfiyyətli  tədqiqatlar   apara  biləcək  çevik tədqiqat qruplarının formalaşdırılması;

Aparılan tədqiqatların nüfuzlu nəşrlərdə dərci üçün onların xarici dillərə mükəmməl şəkildə çevrilməsinə dəstək mexanizminin yaradılması;

Nüfuzlu nəşrlərdə əsər çap edilməsinin stimullaşdırılması mexanizminin daim təkmilləşdirilməsi.

 

Strateji hədəf 2.2. 2029-cu ilə qədər Respublika və Beynəlxalq elmi konfrans, konqres, forum və.s təsis və təşkil etmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Elmi tədbirin təsisi məqsədilə tərəfdaşlarla razılığın əldə edilməsi;

Elmi tədbirin keçirilməsinə maliyyə dəstəyi verəcək sponsorlarla razılığın əldə edilməsi;

Elmi tədbirin ardıcıl olaraq hər il bir dəfə təşkil edilməsi.

 

Strateji hədəf 2.3. 2029-cu ilə qədər hər il bir dəfə fakültə tələbələrinin tələbə elmi konfransını təşkil etmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Elmi tədbirin təsisi məqsədilə tərəfdaşlarla razılığın əldə edilməsi;

Elmi tədbirin keçirilməsinə maliyyə dəstəyi verəcək sponsorlarla razılığın əldə edilməsi;

Elmi tədbirin ardıcıl olaraq hər il bir dəfə təşkil edilməsi.

 

 

 

STRATEJİ MƏQSƏD 3. SOSİAL XİDMƏTLƏR GÖSTƏRMƏK.

 

Strateji hədəf 3.1. 2029-cu ilə qədər fakültədə toplanan bilik və təcrübənin cəmiyyətə transfer mexanizmlərini fasiləsiz olaraq təkmilləşdirmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Fakültədə həyata keçirilən elmi-tədqiqatlar, təşkil edilən elmi tədbir və layihələrin nəticələrinin populyar dildə və üslubda cəmiyyətlə bölüşülməsinə xidmət edən əlaqə mexanizmlərinin qurulması;

Cəmiyyət üçün açıq tədris resurslarının formalaşdırılması, mühazirə və seminarların təşkil edilməsi və onların internet üzərindən yayılması;

 

Strateji hədəf 3.2. 2029-cu ilə qədər ömür boyu təhsil proqramı üzrə təhsil xidməti göstərmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Cəmiyyətin ayrı-ayrı sosial problemlərinə həsr edilən maarifləndirmə proqramlarının təşkil edilməsi;

 

Strateji hədəf 3.3. 2029-cu ilə qədər tələbələrin təşkilatlanma mexanizmini və sosial şəraitini təkmilləşdirmək.

 

Strateji fəaliyyətlər.

Tələbə-universitet-valideyn üçtərəfli əlaqə modelinin tətbiq edilməsi;

“Bir günlük Xəlifə” layihəsinin hər il keçirilməsi;

Tələbələrin karyera quruculuğuna dəstək verilməsi;

Tələbələr arasında multikultural dəyərlərin yayılmasına xidmət edən tədbirlərin təşkil edilməsi;

Tələbələrə psixoloji dəstək xidmətinin verilməsi;

Tələbələrin sosial layihələrinin sayının  və  çeşidliliyinin  artırılması və onların davamlılığının təmin edilməsi.

 

Strateji hədəf 3.4. 2029-cu ilə qədər məzunlarla əlaqə mexanizmini təkmilləşdirmək.

Strateji fəaliyyətlər:

 

Məzun günlərinin keçirilməsi;

Fəxri məzunlarla sistemli əlaqə mexanizminin qurulması;

Məzunların əlamətdar tədbirlərə dəvət edilməsi;

Məzunların elektron məlumat bazasının formalaşdırılması.

 

STRATEJİ MƏQSƏD 4. BEYNƏLMİLƏLƏŞMƏNİ İNKİŞAF ETDİRMƏK

 

Strateji hədəf 4.1. 2029-cu ilə qədər beynəlxalq mübadilə proqramlarında iştirak edən tələbə, müəllim və inzibati işçilərin sayını artırmaq.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Beynəlxalq mübadilə prosedurlarının sadələşdirilməsi;

Əcnəbi tələbə və müəllimlər üçün Azərbaycan dilini öyrənmək imkanının yaradılması;

Beynəlxalq tərəfdaşlarla əlaqələrin effektivliyinin artırılması;

 

Strateji hədəf 4.2. 2029-cu ilə qədər beynəlxalq ikili diplom proqramlarının sayını artırmaq.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Beynəlxalq ikili diplom proqramlarının nüfuzlu universitetlər hesabına artırılması;

 

STRATEJİ MƏQSƏD 5. DAHA ÇEVİK  İDARƏETMƏ SİSTEMİNİ TƏKMİLLƏŞDİRMƏK

 

Strateji hədəf 5.1. 2029-cu ilə qədər insan resursları idarəetməsində səmərəliliyi davamlı yüksəltmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

Akademik və inzibati heyətin vəzifə təlimatlarının hazırlanması;

Akademik və inzibati heyətin peşəkar hazırlığının təlim proqramları vasitəsilə inkişaf etdirilməsi;

Akademik və inzibati heyətin iş yükü və performans ölçmə sistemlərinin davamlı inkişaf etdirilməsi;

Əməyin motivasiya sistemlərinin davamlı təkmilləşdirilməsi;

 

Strateji    hədəf   5.2.    2029-cu ilə qədər informasiya resurslarını idarə edilməsində səmərəliliyi yüksəltmək.

 

Strateji fəaliyyətlər:

“Scopus”, “Ebsco” kimim elmi bazalara çıxışın təmin edilməsi;

İdarəetmənin İnformasiya Sisteminin qurulması;

Mobil tətbiqlərin dəqstəklənməsi;

“Online” xidmətlərinin çoxaldılması;