
Əlizadə Hikmət Əbdül oğlu
Pedaqoji elmlər doktoru, professor
Azərbaycan Dillər Universiteti, Təhsil fakültəsinin dekanı
E-mail: [email protected]
Qısa bioqrafik məlumat
1956-cı ildə Bakı şəhərində ziyalı ailəsində anadan olub.
1963-cü ildə Bakı şəhəri 161 saylı məktəbdə I sinfə gedib.
1973-cü ildə isə Bakı şəhəri 240 saylı orta məktəbi bitirib.
1973-1978-ci illərdə Azərbacan Pedaqoji İnstitutunda (indiki APDU) təhsil alıb və fərqlənmə diplomu ilə bitirib.
Elmi dərəcə və elmi adlar
1985-ci ildə “IV – VIII sinif şagirdlərinin təlimə məsuliyyətli münasibətinin formalaşmasına demoqrafik amillərin neqativ təsirinin korrektə edilməsi” mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək, pedaqoji elmlər namizədi elmi dərəcəsi alıb. 1989 – cu ildə dosent elmi adına layiq görülüb..
1996-cı ildə “Tərbiyənin demoqrafik problemləri” mövzusunda doktorluq dissertasiyası müdafiə edərək, pedaqoji elmlər doktoru elmi dərəcəsi alıb.
2003-cü ildə professor elmi adına layiq görülüb.
Əmək fəaliyyəti
IX.1978 - XII.1980 – ci illərdə Bakı şəhəri 9 saylı internat məktəbinə müəllim
XII.1980 - I.1984-cü illərdə Azərbaycan Pedaqoji Xarici Dillər İnstitutunun (indiki ADDU) Pedaqogika kafedrasının aspirantı (doktorantı) olub.
II.1984 - XII.2006-cı illər ərzində Bakı Dövlət Universitetinin Pedaqogika kafedrasında müəllim, dosent, professor.
XII.2006 – X.2021-ci ilə qədər Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin dekanı.
X.2021 – XI.2024 BDU-nun Pedaqogika kafedrasının professoru.
XI.2024 - Azərbaycan Dillər Universitetinin Təhsil fakültəsinin dekanı.
Tədqiqat sahəsi
-Tərbiyənin demoqrafik problemləri
-Təhsilin psixopedaqoji problemləri
Mükafatları
2009 - cu ildə BDU-nun 90 illik yubileyi ilə əlaqədar “Tərəqqi” medalı,
2019 – cu ildə BDU – nun 100 illik yubileyi ilə əlaqədar “Şöhrət” ordeni
Respublika və Beynəlxalq seminar, simpozium və konfranslarda /son on ildə
1. Azerbaycan Eğitiminde Tahayyül Okul Merhalesi. EYFOR VI Uluslararasi Eğitim Yönetimi Forumu 5-7 Kasım 2015 KKTC/Girne, 108-109 s.
2.. Multicultural Family in the Modern World. “Family in Situation of conflict and danger” adlı beynəlxalq konf. Polşa 2016
3. Sürekli eğitim kimliğinin sosyallaşması faktoru. VII Uluslararası eğitim yönetimi forumu. Kipr noyabr, 2016// 165 s. (həmmüəlif)
4. Fasiləsiz təhsil sistemi və şəxsiyyətin sosiallaşması problemi SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, 140-142
5. Tələbələrlə fərdi işin aparılmasına dair Resp. e/k. V, 2016, s. 237-239
6. Yeni təhsil konsepsiyası inkişaf nəzəriyyəsi müstəvisində, IX resp. e/konf, 4 may 2017 səh. 53-54
7. Dersin bazı psixopedagojik konulları hakkında. EYFOR-VIII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 19-21 ekim 2017 KKTC/Ankara, 474-475 s.
8. Ənənəvi təlimdən yeni pedaqoji təfəkkürə gedən yol, Resp. e/konf, 6 dekabr 2017, səh. 11-16
9. Heydər Əliyev müəllim haqqında, X resp. e/konf, 8 may 2018, Səh. 3-4
10. The psychological analysis of factors influencing the development of intergenerational relationships in family, V beynəlxalq e/konf., Çexiya, 24-26 may, 2018
11. Социально-философская среди периода жизнедеятельности Гейдара Гусейнова Resp. e/k. 3 may, 2018, s. 16-20
12. Fasiləsiz təhsil sistemi və şəxsiyyətin sosiallaşması problemi, Ğağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri elmi-praktik konf. 19.dekabr 2016, 140-142
13. Educational, devolepmental and educate duties in the taksonomy of traing objectives. / The great czech educator Jan Amos Komenski: A classic and modern approach to education. International conference. Baku, 2019, 125-127 p. BSU (həmmüəlif)
14. Devolepment of history of pedaqogy as science and teaching discipline in Azerbaıjan, History of education as a scientific pedaqogical discipline and teaching subject-past, present and perspectives. İnternational scientific conference, 25-26 june 2019, Niksic, Monteneqro, 37-38 p. (həmmüəlif)
15. Azərbaycan təhsilinə beynəlxalq prizmadan baxış: problemlər və perspektivlər. Respublika konfransı. 23 may 2019, Azərbaycan Universiteti. (həmmüəlif)
16. Tərbiyədə feminizasiya və maskulinizasiya problemi, Proceedings/International conference on Gender problems and modern Azerbaijan. Azarbaijan University, Baku, november 27, 2019, P.50-53
17.The role of creative tasks in the formation of students independent activity in the workshop session, İnternational academic institute. Book of abstracts. Education and sosial sciences conference. Barselona, Spain, 10 february, 2020, 12-13 p., (həmmüəlif)
18. The problems of formation of thinking operations in the lesson, İnternational academic institute. Book of abstracts.
Education and sosial sciences conference. Belgrade, Serbia, 02 march, 2020, p.17, (həmmüəlif)
19.Learning througn diskovery is like a way to develop thinking and imagination, İnternational virtual academic institute. Book of abstracts. Education and sosial sciences conference. 10 june, 2020, 36, (həmmüəlif)
20.Teacher-student cooperation as a way to eliminate the negative impact of demoqrafhic factors on the socialization of adolescents/. Current issues and prospects for the development of scientific research, Orlean, France, 19-20.04.2022,Scientific collection interconf, 85-100 p.
21.Müəllimin portret cizgilərinin iki səhifəsi. Qloballaşma şəraitində müəllim şəxsiyyətinin formalaşmasında pedaqogika və psixologiya elmlərinin yeri və rolu. Respublika rlmi konfransının materialları. Sumqayıt, 28-29 aprel 2022, 6-8 səh.
22.Dərsdə şagird yaradıcılığının inkişaf etdirilməsi yolları. Azərbaycan xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr olinmuş “ İnsan kapitalının inkişafı və təhsil” mövzusunda Respublika elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, 5-6 may, 2022, 40-42 s.
23.İdarəetmənin etnopsixoloji kokləri. . Azərbaycan xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr olinmuş “İnsan kapitalının inkişafı və təhsil” mövzusunda Respublika elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, 5-6 may, 2022, 42-49
24.Ulu öndər Heydər Əliyevin ali təhsil siyasəti və onun müasir dövrdə inkişaf tendensiyaları. Azərbaycan xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 100-cü ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə modernləşmə və innovasiyalar dövrün tələbidir” mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları 2-3 may, 2023, səh.238-242
25.Müasir dövrdə təlimə yeni yanaşma. Azərbaycan xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 100-cü ildönümünə həsr olunmuş “Pedaqogika elmi və müasirlik” mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları 22-23 may, 2024, səh.83-87
Çap olunmuş əsərləri
I.Proqramları / son on ildə
1.Pedaqogika. Proqram, Bakı, ADPU. 2014// həmmüəllif
2.Ali məktəb Pedaqogikası, Proqram, Bakı, ADPU., 2014// həmmüəllif
3. Təhsildə idarəetmə. Proqram, Bakı, BDU, 2018.// həmmüəllif
4. Pedaqogika. (bakalavr pilləsi üçün proqram) Bakı, 2019, 16 s.// həmmüəllif
5. Məktəb və məktəbəqədər təhsil müəssisələrində inkişafetdirici mühitin təşkili (Magistr pilləsi üçün proqram) Bakı, 2019, 10 s. // həmmüəllif
6. Monitoring və qiymətləndirmənin ölçülər nəzəriyyəsi. (Magistr pilləsi üçün proqram) Bakı, 2019, 10 s. //həmmüəllif
7. Ali məktəb pedaqogikası. (Magistr və doktorantlar üçün proqram) Bakı, 2021, 28 s.// həmmüəllif
8. Sosial pedaqogika. (Bakalavr pilləsi üçün proqram) Bakı, 2021, 27 s. // həmmüəllif
II. Məqalələri / son on ildə
1.Pedaqoji fəaliyyətin qiymətləndirilməsi günün tələbidir, Azərbaycan müəllimi qəzeti, 20 noyabr, 2014
2.Ali təhsilin metodoloji məsələləri. IV Beynəlxalq Humanitar Forumun materialları, Bakı, 2014 // həmmüəllif
3. Milli təhsil strategiyası ilə yeni məktəbə doğru. Azərbaycan müəllimi qəzeti,17 yanvar 2014
4.Ali məktəb mühazirəsi və onların tipləri. VII Respublika Elmi Praktik Konfransının Materialları 2015, 213-215// həmmüəllif
5.The role of the “teacher-student” relations in the formation of “residual” knowledge (İmprapakt-faktorlu jurnal) Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences 2015, s. 911-918,// həmmüəllif
6.Bizim Xəlil müəllim. Şərəfli ömrün elm və təhsil naxışları kitabında, Bakı, Mütərcim, 2015, s.77 – 78
7.The psychological Analysis of Factors Influencing the Development of Intergenerational Relationships in Family İmpact Factor jurnal. 2016 // həmmüəllif
8.Azərbaycanda peşə təhsilinin formalaşması və həyata keçirilməsi imkanları, Peşə təhsili və insan kapitalı beynəlxalq jurnalı. Cild 1. №3, 2018, s. 19-24 // həmmüəllif
56.Böyük vətəndaş haqqında düşüncələr, Yaşın işığı kitabı, Elm və təhsil, Bakı, 2018, s.77-81,
9.Sağlığında cənnət qazanmış insan, Şerlər və xatirələr kitabı, 2018, s.130-133
10.Peşə və ixtisas seciminin bəzi sosial – pedaqoji məsələləri, Peşə təhsili və insan kapitalı, 2018, №4, s.21 – 26
11.Heydər Əliyev dühasının gücü onun bütün varlığı ilə xalqına, vətəninə bağlı olması idi. Bizim lider, 04.12.2018,
12.Azərbaycanda peşə təhsilinin formalaşması və həyata kecirilməsi imkanları. Peşə təhsili və insan kapitalı, 2018,3, 19 – 25// həmmüəllif
13.Социально-философская среда периода жизнедеятельности Гейдара Гусейнова. Heydər Hüseynovun elmi-nəzəri irsi və müasir fəlsəfənin aktual problemləri Respublika elmi-praktik konfransının materialları, 2018, s.16-21, həmmüəllif
14.Gələcəyə hesablanmış strategiya. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 9 may, 2019
15.Psixoloji xidmətin genişləndirilməsi vacib istiqamətdir. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 13 sentyabr, 2019
16.Yeni məktəbə gedən yol və ya müasir məktəbin fəlsəfəsi. I məqalə. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 18 oktyabr, 2019 №39
17.Yeni məktəbə gedən yol və ya müasir məktəbin fəlsəfəsi. II məqalə Azərbaycan müəllimi qəzeti, 25 oktyabr, 2019 №40
18. Əjdər Ağayevsiz bir il. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 22 noyabr, 2019, № 44
19.Dərsin müasirliyinin psixopedaqoji sirləri. I məqalə, Azərbaycan müəllimi qəzeti, 20 fevral, 2020, № 08
21.Dərsin müasirliyinin psixopedaqoji sirləri. II məqalə, Azərbaycan müəllimi qəzeti, 22 mart, 2020, № 10
23.UNEÇ Extern. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 19 mart, 2020, № 11
24. Dərsin müasirliyinin psixopedaqoji sirləri. III məqalə, Azərbaycan müəllimi qəzeti, 22 may, 2020, № 14
25.Sadə müəllim, zəhmətkeş alim ömrü. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 22 may, 2020, № 14
26.Milli-mənəvi dəyərlərə məhəbbət ruhunda tərbiyə zamanın tələbi kimi. Təhsil jurnalı, №01-02-03, 2020, 46-50, // həmmüəllif
27.Zəmanə uşaqları haqqında adi həqiqətlər. Təhsil jurnalı, №04-05-06, 2020,
28.Sadə müəllim, zəhmətkeş alim ömrü. Mənalı həyat yolu. Məcid İsmixanov 80. Bakı, Gənclik nəşriyyati, 2020, s.188 75.Qiymətin psixopedaqoji sirrləri. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 25 dekabr, 2020.
29. Bir tanışlığın tarixçəsi, Alim, yazıçı ömrü, Bakı, 2021, s.165-168
30.Müəllim ömrünün akkordları. Şərəfli alim ömrü kitabında, Bakı, 2021, s.82-88
31.Təhsilin məzmunu: səhvimiz haradadır? Azərbaycan müəllimi qəzeti, 19 mart, 2021.
32.Təhsilimiz, dünəndən sabaha. Azərbaycan müəllimi qəzeti 2 aprel, 2021
33.Distant təhsil: tərəddüdlər və çağırışlar. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 9 aprel, 2021.
34.Kəşf yolu ilə öyrənmə və ya qeyri-standart dərs haqqında düşünərkən. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 25 iyun, 2021.
35.Yeni təhsil konsepsiyası-fikirləşmək. 525-ci qəzet, 9 oktyabr, 2021.
36.Distant təhsilin yaranması və inkişaf tarixi. Azərbaycan Respublikasinin təhsil institutunun elmi əsərləri, cild 88, № 5, 2021, s.17-21
37.Müəllimlərə dəyərli hədiyyə. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 12 noyabr, 2021.
38.Ağıl necə formalaşır? 525-ci qəzet, 13 noyabr, 2021.
39.Həyatı qürurlu günlərlə zəngin olan insan. Bir şərəfli ömrün uğurları fövqündə kitabında. Bakı, 2021, s.103-112
40.Qabaqcıl müəllimə necə çevrilmək olar? Azərbaycan müəllimi qəzeti, 04 fevral, 2022.
41.Qabiliyyəti, istedadı və talantı harada itiririk? 525-ci qəzet, 19 fevral, 2022.
42.XX əsrdə dərsin fəlsəfəsinə üç yanaşma.Azərbaycan Rerspublikasının Təhsil İnstitunun elmi əsərləri. Cild 89, №1, 2022, s.61-65
43.Heydər Əliyev fenomeni və idarəetmənin etnopsixoloji kökləri. 525-ci qəzet, 11may, 2022.
44.Teacher-student cooperation as a way to eliminate the negative impact of demoqrafhic factors on the socialization of adolescents/. Current issues and prospects for the development of scientific research, Orlean, France, 19-20.04.2022,Sscientific collection interconf № 105, april, 2022, p.85-100
45.Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarixinə yeni yanaşma. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 27 may, 2022.
46.Maarifçilik missiyası verilmiş bina. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 17 iyun, 2022.
47.Ulu öndər Heydər Əliyevin fəaliyyət fəlsəfəsi: Azərbaycançılıq konsepsiyası. Respublika qəzeti, 14 iyul, 2022-ci il
48.Fərman universitetlərdə elmi məktəblərin formalaşmasına təkan verəcək. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 05 avqust, 2022.
49.Müasir dərs koqnitivlik və kreativlik sərhəddində. Azərbaycan Rerspublikasının Təhsil İnstitunun elmi əsərləri. Cild 89, №3, 2022, s.9-14
50.Pedaqogika şəxsiyyətin inkişafı haqqında elmdir. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 14 oktyabr, 2022.
51.Dərsdə fikri əməliyyatların formalaşdırılması yolları. Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun elmi əsərləri. Cild 89, №4, 2022, 5-9 səh
52.Peşə təhsilində yaradıcılıq keyfiyyətlərinin inkişaf etdirilməsi yolları. Peşə təhsili və insan kapitalı. Elmi-praktiki və metodiki jurnal, Cild 6, № 1, 2023, səh.15-20
53.Müstəqil təlim fəaliyyəti idrak fəallığının başlanğıcı kimi. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 28 aprel, 2023 il.
54.Ali təhsil siyasəti və müasir dövrdə inkişaf tendensiyaları. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 2 iyun, 2023 il.
55.Məktəb mədəniyyəti ötürən və intellekti inkişaf etdirən məkandır. I məqalə, Azərbaycan müəllimi, 27 oktyabr, 2023 cü il.
56.Məktəb mədəniyyəti ötürən və intellekti inkişaf etdirən məkandır. II məqalə, Azərbaycan müəllimi, 27 oktyabr, 2023 cü il.
57.Mədəniyyətin ötürülməsi və intellektin inkişafı təlim məqsədi kimi. Peşə təhsili və insan kapitalı. Elmi-praktiki və metodiki jurnal, Cild 7, № 1, 2024, səh.6-11
58. Müasir dövrün təhsil modeli - Tədqiqat universiteti. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 9 fevral, 2024 il.
59. Müasir dövrün təhsil modeli - Tədqiqat universiteti. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 10 may, 2024 il.
60. Keyfiyyətli müəllim uğurlu təhsilin əsasıdır. Azərbaycan müəllimi qəzeti, 13 sentyabr, 2024 il.
61.Pedaqoji ixtisaslara tələbə qəbulunda qabiliyyət fenomeni. 525-ci qəzet, 01 oktyabr, 2024.
Monoqrafiya, dərslik və dərs vəsaitləri
1.Tərbiyənin demoqrafik problemi. Monoqrafiya, Baki, “Maarif”, 1993, 231 s.
2.Sosial pedaqogikanın aktual problemləri. Bakı, “Renessans”, 1998, 342 s.
3.Pedaqogika. Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti, Bakı, 2000, 12,6 ç.v //həmmüəllif
4.Əsrin meqameylləri: psixopedaqoji problemləri. I Cild, Bakı, APDU, 2008, 479 səh. // həmmüəllif
5.Əsrin meqameylləri: psixopedaqoji problemləri. II Cild, Bakı, APDU, 2008, 527 səh.// həmmüəllif
6.Əsrin meqameylləri: psixopedaqoji problemləri. III Cild, Bakı, APDU, 2008, 501 səh.// həmmüəllif
7.Yeni pedaqoji təfəkkür: psixopedaqogikaya giriş. Bakı, APDU, 2008, 479 səh.// həmmüəllif
8.Təhsilin sosial-pedaqoji məsələləri. Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti, Turan evi, Bakı, 2008, 202 səh. // həmmüəllif
9. Ali təhsilin qloballaşma yolu. Bakı, ADPU, 2009, 144 səh //həmmüəllif
10.Pedaqoji psixologiya. Bakı, APDU, 2010, s.601.// həmmüəllif
11.Pedaqoji psixologiya. I hissə, Bakı, APDU, 2010, s.320.// həmmüəllif
12.Pedaqoji psixologiya. II hissə, Bakı, APDU, 2010, s.288.// həmmüəllif
13.Sosial elmlər və psixologiya-20, BDU, Bakı, 2011, // həmmüəllif
14.Tələbələrdə “qalıq biliklərin” formalaşmasının metodologiyasına dair. Bakı, BDU, 2014, 120 səh.// həmmüəllif
15. Sosial pedaqogika. Dərslik, Bakı, “Bakı Universiteti” nəşriyyatı, 2013, 368 s.// həmmüəllif
16. Sosial elmlər və psixologiya-25, BDU, Bakı, 2016, // həmmüəllif
17. Psixopedaqogika, Dərs vəsaiti, Bakı, “Ecoprint” nəşr. 2019, 368s.// həmmüəllif
18.Distant təhsilin pedaqogikası Bakı, APDU, 2021, 155 səh.// həmmüəllif
19.Yeni pedaqoji təfəkkür: psixopedaqogikaya giriş / Bakı, ADPU, - 2008, - 479s.//həmmüəllif
20.İdrak fəallığı və onun həyata keçirilməsi yolları. Metodik vəsait. Bakı, Fiyuzat, 2023, 88 səh / həmmüəllif
21.Dünya pedaqoji fikir tarixi Dərs vəsaiti. Bakı, 2024, 308 səh. / həmmüəllif
22. Pedaqogika. Dərslik, Bakı, Mütərcim, 2024, 400 səh. / həmmüəllif