PEDAQOGİKA KAFEDRASINDA TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
TƏHSİL FAKÜLTƏSİ
Təhsil, İngilis və alman dilləri , İngilis və fransız dilləri , Filologiya fakültələri və Magistratura şöbəsi ilə əməkdaşlıq edir.
(bakalavriat səviyyəsi)
KORREKSİYAEDİCİ TƏLİM İXTİSASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
İntellektual pozulmaları olan şəxslərin diaqnostikası, profilaktikası və reablitasiyası |
DDHS şəxslərin pedaqoji xüsusiyyətləri və korreksiyası |
Erkən müdaxilə |
Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin sosial-pedaqoji adaptasiyası |
Xüsusi təhsil |
Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin valideynləri ilə işin təşkili |
İnklüziv təhsil |
Mürəkkəb problemli uşaqlar: onların korreksiya yolları və müəssisələrə yerləşdirilməsi |
Daun sindromlu uşaqların pedaqoji xüsusiyyətləri və korreksiyası |
Tətbiqi davranış təhlili |
Erkən autizmli uşaqlarda təlim-tərbiyə xüsusiyyətləri |
|
Eşitmə imkanları məhdud şəxslərin ünsiyyət vasitələri (Jest dili) |
|
Görmə imkanları məhdud şəxslərin ünsiyyət vasitələri (Brayl əlifbası) |
|
Həyat bilgisi və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası |
|
Təsviri sənət və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası |
|
Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum |
|
Texnologiya və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası |
|
Dayaq-aparat problemi olan uşaqların motorika və nitq inkişafı |
|
Loqopediyanın müasir korreksiya metodları |
|
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL İXTİSASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Pedaqogika |
Erkən yaş dövründə Montessori təlimi
|
Məktəbəqədər təhsilin inkişaf tarixi |
Erkən yaş dövründə uşaq inkişafı |
Məktəbəqədər pedaqogika |
TV və uşaq inkişafı |
Sosial pedaqogika |
Erkən yaş dövründə Şteyner-Valdorf yanaşması |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində nitq inkişafı metodikası |
Erkən yaş dövründə Regio yanaşması |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində əmək və onun təşkili metodikası |
Erkən yaş dövrünün kurikulumu |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fiziki mədəniyyət |
Erkən yaş dövründə oyun fəaliyyəti |
Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası |
Erkən yaş dövründə diqqət və dinləmə |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində musiqi və onun tədrisi metodikası |
Erkən yaş dövründə autizm
|
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində təsviri fəaliyyət və onun tədrisi metodikası |
Erkən yaş dövründə təlim çətinliklərinin diaqnostikası |
Məktəbəqədər təhsildə pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar |
Erkən inkişaf üzrə mütəxəssis hazırlığı beynəlxalq kontekstdə
|
Məktəb təliminə hazırlığın əsasları |
Erkən yaş dövründə İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin idarə edilməsi və ona rəhbərlik |
Erkən yaş dövründə elm, cəmiyyət və mədəniyyət
|
İnklüziv təhsil |
Erkən yaş dövründə qiymətləndirmə |
|
Erkən yaş dövründə qida və sağlamlıq |
|
Erkən yaş dövründə təlimin kreativ formada təşkili |
|
Erkən yaş dövründə müdaxilə |
|
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində kadr hazırlığı |
İBTİDAİ SİNİF MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Təhsil və pedaqoji fikir tarixi |
İbtidai siniflərdə təlimin kreativ formada təşkili |
İnnovativ pedaqogika |
İbtidai siniflərdə oyun fəaliyyətindən istifadə |
İbtidai təhsilin pedaqogikası |
İbtidai siniflərdə təlimin İKT vasitəsilə təşkili |
İbtidai siniflərdə həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası |
Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili |
Ibtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası |
Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili |
İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası |
İbtidai siniflərdə təlimin əyləncəli formada təşkili |
İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası |
İbtidai siniflərdə müstəqil fəaliyyətin təşkili |
İbtidai siniflərdə təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası |
Ibtidai sinifdə təlimin təşkili |
İbtidai siniflərdə musiqi və onun tədrisi metodikası |
İbtidai siniflərdə izahatın yolları |
İbtidai siniflərdə inkluziv təhsil |
İbtidai siniflərdə media təhsili |
Təhsil fəlsəfəsi |
İbtidai siniflərdə təlimin təkmilləşdirilməsi |
Təhsil sistemləri və layihələrin idarə edilməsi |
Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili |
|
İbtidai məktəbin menecmenti |
|
Autizm spektr pozuntusu |
|
İnklüziv müəllim hazırlığı |
|
Müəllim fəaliyyətində peşəkarlıq və etika |
|
Sosial pedaqogika |
|
Kurikulumların hazırlanması |
TƏHSİLDƏ SOSİAL-PSİXOLOJİ XİDMƏT İXTİSASI
|
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Pedaqogika-1 |
“Çətin” uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili |
Pedaqogika-2 |
Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum |
Sosial pedaqogika |
Azyaşlı cinayətkar uşaqların reabilitasiyası |
İnkluziv təhsil |
Sosial-pedaqoji fəaliyyətin monitorinqi və diaqnostikası |
Təhsil sisteminin və layihələrinin idarə edilməsi |
Tərbiyə işinin təşkili |
XARİCİ DİLİ MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI (TƏHSİL, İNGİLİS VƏ FRANSIZ DİLLƏRİ, İNGİLİS VƏ ALMAN DİLLƏRİ FAKÜLTƏLƏRİ) |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Pedaqogika |
İnkluziv təhsil |
|
Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum |
MAGİSTRATURA SƏVİYYƏSİ
PEDAQOGİKA NƏZƏRİYYƏSİ VƏ TARİXİ İXTİSASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Ali məktəb pedaqogikası |
Peşəkar pedaqoji fəaliyyətin təşkili |
Tərbiyə işinin təşkili |
Pedaqogikanın tədrisi metodikası |
Pedaqogikanın müasir problemləri |
Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla işin təşkili |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) |
Pedaqogikada yeni yanaşmalar |
Təhsilin əsasları |
Təhsildə əqli mülkiyyət mədəniyyəti |
Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası |
Peşəkar müəllimin bədən dili |
Dünya pedaqoji fikir tarixi |
Müəllimin pedaqoji ustalığı |
Təhsildə peşəkarlıq və etika |
Həssas kateqoriyadan olan baxımsız yeniyetmələrlə işin təşkili |
Şəxsiyyətin formalaşmasının nəzəri-pedaqoji əsasları |
|
Azərbaycanda təhsilin və pedaqoji fikrin inkişaf tarixi |
|
Təhsilin idarə olunması |
|
SOSİAL PEDAQOGİKA İXTİSASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Ali məktəb pedaqogikası |
Sosial işin təşkili |
Pedaqogikanın müasir problemləri |
Təhsildə peşəkarlıq və etika |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) |
Kimsəsiz uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili |
Sosial pedaqoji fəaliyyətin monitorinqi və diaqnostikası |
Təhsil menecmenti |
Müasir təhsil texnologiyaları |
Ünsiyyət pedaqogikası |
Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası |
Təhsildə layihələrin idarə olunması |
Risk qrupu uşaqların sosial-pedaqoji dəstəyi |
İnklüziv təhsilin təşkili |
Sosial pedaqoqun fəaliyyəti |
|
Pedaqoji peşəkarlıq və müəllim səriştəliyi |
|
Uşaq, yeniyetmə və gənclərlə asudə vaxtın təşkili |
|
Məktəb və məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin inkişafedici mühitin təşkili |
|
TƏHSİLDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ VƏ MONİTORİNQ İXTİSASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Ali məktəb pedaqogikası |
Təhsildə layihələrin idarə olunması |
Pedaqogikanın müasir problemləri |
Ali məktəb müəlliminin peşə keyfiyyətlərinin monitorinqi |
Məktəb təhsilinin monitorinqi və qiymətləndirilməsi |
Təhsil xidmətlərinin marketinqi və reklamı |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) |
Ali təhsildə keyfiyyətin təminatı |
Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası |
Monitorinq və qiymətləndirmənin statistik təhlili |
Monitorinq və qiymətləndirmədə risklərin idarə olunması |
Azərbaycanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi |
Təhsilin fəlsəfəsi |
Təhsil təşkilatlarında kadrların idarə edilməsi |
Təhsildə layihələrin idarə olunması |
Təhsilin iqtisadiyyatı |
Monitorinq və qiymətləndirmədə ölçülər nəzəriyyəsi |
Xüsusi təhsilin təşkili |
Qiymətləndirmənin meyarları,üsul və vasitələri |
Ali təhsilin monitorinqi və qiymətləndirilməsi |
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏLİM VƏ TƏRBİYƏNİN METODİKASI METODOLOGİYASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Məktəbəqədər pedaqogikanın müasir problemləri |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində uşaqların nitq inkişafı |
Ali məktəb pedaqogikası |
Məktəbəqədər yaş dövründə gündəlik xidmətlərin təşkili |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində tərbiyə işinin təşkili metodikası |
Məktəbəqədər təhsildə inkişafetdirici mühitin təşkili |
Məktəbəqədər müəssisələrdə təşkilati işin təşkili |
Məktəbəhazırlıq qruplarında inklüziv təlimin təşkili |
Təlim-tərbiyə prosesinin həyata keçirilməsi
|
Məktəbəqədər pedaqogikanın tarixi və metodologiyası |
Məktəbəqədər müəssisələrdə uşaqların ictimai həyat hadisələri ilə tanışlığı metodikası |
Məktəbəqədər yaş dövründə fiziki inkişafın və idrak fəaliyyətinin təşkili |
Kimsəsiz uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili |
Estetik-yaradıcı və sosial-emosional inkişafın həyata keçirilməsi |
Məktəbəhazırlıq qruplarında işin təşkili metodikası |
Məktəbəqədər təhsilin idarə olunması |
Məktəbəqədər təhsilin kurikulumu |
Məktəbəqədər təhsilin məzmunu |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində qruplarında inklüziv təlimin təşkili |
SİM məktəbəqədər yaşlı uşaqlarla diaqnostika işinin həyata keçirilməsi |
|
İBTİDAİ SİNİFDƏ TƏDRİSİN METODİKA VƏ METODOLOGİYASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Ali məktəb pedaqogikası |
Peşəkar müəllimin bədən dili |
İbtidai təhsil pedaqogikasının müasir problemləri |
İbtidai təhsilin kurikulumu |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) |
İnklüziv təhsilə cəlb olunan şəxslərlə işin təşkili |
İnklüziv təhsil |
Pedaqogikada yeni yanaşmalar |
Təlim prosesi və daxili nizam-intizam qaydalarının təşkili |
Müasir təhsilin inkişaf tendensiyaları |
İbtidai təhsil pedaqogikasının tarixi və metedologiyası |
İbtidai siniflərdə tərbiyə işinin təşkili |
Universal öyrənmə dizaynı |
İbtidai siniflərdə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi |
Strateji planlaşdırma və idarəetmənin həyata keçirilməsi |
Təhsil müəssisələrində inkişafetdirici mühitin təşkili |
Təhsil elminə giriş |
İbtidai siniflərdə DƏHP olan şagirdlərlə işin təşkili |
İbtidai siniflərdə təlim-tərbiyə prosesinin həyata keçirilməsi |
Kimsəsiz uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili |
İbtidai siniflərdə kiçik motorikanın inkişafı |
|
XARİCİ DİLİN TƏDRİSİNİN METOD VƏ METODOLOGİYASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Ali məktəb pedaqogikası |
Xüsusi təhsil ehtiyacları |
İnnovativ qiymətləndirmə |
Peşə etikası |
TƏHSİLDƏ SOSİAL-PSİXOLOJİ XİDMƏT |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Ali məktəb pedaqogikası |
Ünsiyyətin pedaqogikası |
Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla təlimin təşkili |
Həssas kateqoriyadan olan baxımsız yeniyetmələrlə işin təşkili |
KORREKSİYAEDİCİ TƏLİMİN METODİKASI VƏ METODOLOGİYASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Korreksiyaedici xidmətin müasir problemləri |
Əlillik beynəlxalq təcrübədə |
Ali məktəb pedaqogikası |
Təhsildə peşəkarlıq və etika |
Pedaqogikanın müasir problemləri |
Uşaqlarda diaqnostika işlərinin həyata keçirilməs |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) |
Məktəb və məktəbəqədər təhsil müəssisələrində inkişafedici mühitin təşkili |
İnklüziv Pedaqogika |
DƏHP olan uşaqlarda təlim fəaliyyəti |
Uşaq inkişafı metodikası |
Təhsildə peşəkarlıq və etika |
Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası |
Təlim çətinlikləri olan uşaqlarla korreksiya işi/ASP olan uşaqlarla işin təşkili |
Sosial, özünəxidmət, həyati bacarıqların inkişafı |
Uşaq, yeniyetmə və gənclərlə asudə vaxtın təşkili |
Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla işin metodikası |
|
Sensor pozuntular zamanı korreksiya işlərinin təşkili |
|
Uşaqlarda nitq qüsurları |
|
İbtidai sinif şagirdlərin sensor ehtiyacları |
|
TƏLİM VƏ TƏDRİSİN TƏŞKİLİ VƏ METODİKASI |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Ali məktəb pedaqogikası |
Tədris prosesində rəqəmsal texnologiyala |
Təlim və tədrisin təşkilinin müasir problemləri |
Sinfin idarəolunması |
Tədqiqat üsulları (pedaqoji) |
Təlim prosesi və daxili nizam-intizam |
Qiymətləndirmə |
Təhsildə liderlik |
Təhsil siyasəti və qanunvericiliyi |
Ömürboyu öyrənmə və yaşlıların təhsil |
Sosial elmlərdə statistika və data analizi |
Təhsildə idarəetmə |
Təlim və tədrisin təşkilinin tarixi və metodologiyası |
Təhsildə peşəkarlıq və etika |
Təhsildə əqli mülkiyyət |
Təlim və tərbiyənin təşkili |
Təhsildə keyfiyyət təminatı |
Tədris prosesində rəqəmsal texnologiyala |
Təhsildə inklüzivlik |
Sinfin idarəolunması |
Tədris prosesində rəqəmsal texnologiyalar |
|
MBA (TƏHSİLİN TƏŞKİLİ VƏ İDARƏ OLUNMASI) |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Ali məktəb pedaqogikası |
Davamlı toplum təhsildə liderlik |
Təhsil menecmentinin tarixi metodologiyası |
Təhsildə sahibkarlıq |
Təhsilin statistikası |
Distant təhsil |
Proqram qiymətləndirilməsi |
Məktəbin idarə olunması |
Təhsilin idarə olunması |
|
Kurikulum dizaynı |
|
Tədqiqat üsulları |
|
Təhsil menecmentinin müasir problemləri |
|
MENECMENT (TƏHSİLİN TƏŞKİLİ VƏ İDARƏ OLUNMASI) |
|
ƏSAS FƏNLƏR |
SEÇMƏ FƏNLƏR |
Təhsilin statistikası |
Məktəbin idarə olunması |
Proqram qiymətləndirilməsi |
Distant təhsil |
Təhsilin idarə olunması |
Təhsildə təşkilati davranış,peşəkar inkişaf |
Kurikulum dizaynı |
Təhsildə inklüzivlik |
İnnovativ qiymətləndirmə |
Ömürboyu (davamlı) təhsil |
|
Təhsildə İKT |
|
Layihə menecmenti |
|
Beynəlxalq təhsil modelləri |
KAFEDRA ƏMƏKDAŞLARININ NƏŞR ETDİYİ DƏRSLİK VƏ DƏRS VƏSAİTLƏRİ
- Pedaqogika (2016, 2019, 2021)
- Pedaqogika (İngilis dilində)
- Ümumi təhsilin kurrikulumunun əsasları
- Təhsilin idarə olunması
- Pedaqogika fənninin tədrisində tələbələrin müstəqil işinin təşkili
- Müasir Təhsilin Əsasları
- Şəxsiyyətyönümlü təlimdə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
- Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurrikulum
- Ali məktəb pedaqogikası
- İnkluziv təhsilin pedaqogikası
- Magistrlik dissertasiyasının yazılmasına dair elmi-metodik vəsait
- Pedaqoji təcrübəyə aid metodik vəsait (İbtidai sinif müəllimliyi ixtisası üzrə)
KAFEDRA ƏMƏKDAŞLARININ NƏŞR ETDİYİ PROQRAMLAR
- Pedaqogika (2016, 2019, 2021)
- Pedaqogika (ingilis dilində)
- Tədqiqatın əsasları
- Azərbaycanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi
- Magistratura pilləsində ibtidai sinifdə təhsilin metodikası və metodologiyası ixtisası üzrə təcrübənin təşkilinə və keçirilməsinə dair proqram
- История педагогики
- Pedaqogikanın tarixi
- Müasir pedaqoji texnologiyalar
- Pedaqoji təcrübənin bakalavriat səviyyətində keçirilməsinə dair proqram
- Elmi-tədqiqat və pedaqoji təcrübənin magistratura səviyyətində keçirilməsinə dair proqram
- Müasir təhsilin əsasları
- Ümumi təhsilin kurikulumunun əsasları
- Doktorant və dissertantların Ümumi pedaqogika, pedaqogikanın və təhsilin tarixi 5804.01 ixtisası üzrə Pedaqogikanın əsasları fənnindən qəbul imtahanı proqramı (2018, 2022)
- Doktorant və dissertantların Pedaqogikanın əsasları fənnindən minimum imtahanı proqramı (2018, 2022)
- Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum
- İbtidai siniflərdə təlimin əyləncəli formada təşkili
- Musiqi və onun tədrisi metodikası
- Defektologiyanın və Loqopediyanın əsasları
- Sosial Pedaqogika
- İbtidai təhsilin pedaqogikası
- Məktəbəqədər pedaqogika
- İbtidai siniflərdə təlimin kreativ formada təşkili
- Erkən yaş dövründə oyun fəaliyyətinin təşkili
- İbtidai siniflərdə oyun fəaliyyətindən istifadə
- İbtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası
- Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası
- Təsviri fəaliyyət və onun tədrisi
- İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası
- Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fiziki mədəniyyət
- İxtisasartırmaya dair təlim kursları
- Ailə pedaqogikası
- Müasir pedaqoji texnologiyalar
- Azərbaycan məktəb və pedaqoji fikir tarixi
- Bolonya prosesi və Ali təhsil
- Təhsilin idarə olunması
- Tədqiqatın əsasları
- Məktəbəqədər pedaqogika
- Risk qrupu uşaqların sosial pedaqoji dəstəyi
- Sosial pedaqoqun fəaliyyəti
- Erkən yaş dövründə Montessori təlimi
- İbtidai siniflərdə təsviri incəsənət
- Ali məktəb pedaqogikası
- Pedaqogika
- İnklüziv təhsil
- İbtidai siniflərdə təlimin təkmilləşdirilməsi
- Korreksiya pedaqogikasında yeni üsulların tətbiqi və fəaliyyətlərin təkmilləşdirilməsi
- Ali təhsildə keyfiyyət təminatı
- Autizm Spektr Pozuntusu
- Təhsil sistemində layihələrin idarə olunması
- İbtidai siniflərdə izahatın yolları
- Müəllim fəaliyyətində peşəkarlıq və etika
- İbtidai siniflərdə inklüziv təhsil
- İbtidai siniflərdə təlimin İkt vasitəsilə təşkili
- Erkən yaş dövründə təlimin kreativ formada təşkili
- Məktəbəqədər təhsil ixtisasl üzrə pedaqoji təcrübə
- Ümumi Pedaqogika. Pedaqogikanın və təhsilin tarixi qəbul imtahanı
Kafedranın nəzdində fəaliyyət göstərən mərkəzlər:
- İnklüziv Təhsil Mərkəzi
- Açıq Təhsil Mərkəzi
Kafedranın nəzdində fəaliyyət göstərən laboratoriyalar:
- İbtidai sinif müəllimliyi və Məktəbəqədər təhsil ixtisasları üzrə tədris laboratoriyası
- “Ali pedaqoji təhsilin ekosistemində inklüziv təcrübələr” Inklüzion Lab adlı
Beynəlxalq açıq elm – təhsil laboratoriyası
Kafedrada fəaliyyət göstərən müəllim heyəti
Ümumilikdə kafedrada 45 əməkdaş fəaliyyət göstərir. Onlardan 22 nəfəri 0,5 ştat, 21 nəfəri tam ştat müəllim və 2 nəfəri isə laborantdır. Kafedra əməkdaşlarının 1 nəfəri dissertant, 8 nəfəri doktorant, 3 nəfəri isə elmlər doktoru dərəcəsi almaq üçün dissertasiya üzərində çalışır.
Kafedra üzvləri arasında 9 fəlsəfə doktoru, 4 dosent, 11 baş müəllim, 28 nəfər müəllim var.