Kafedralar

PEDAQOGİKA KAFEDRASINDA TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR

TƏHSİL  FAKÜLTƏSİ

    Təhsil, İngilis və alman dilləri , İngilis və fransız dilləri , Filologiya fakültələri və Magistratura şöbəsi  ilə əməkdaşlıq edir.

 

 (bakalavriat səviyyəsi)

KORREKSİYAEDİCİ TƏLİM İXTİSASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

  İntellektual pozulmaları olan şəxslərin diaqnostikası, profilaktikası və reablitasiyası

DDHS şəxslərin pedaqoji xüsusiyyətləri və korreksiyası

 Erkən müdaxilə

Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin sosial-pedaqoji adaptasiyası

 Xüsusi təhsil

Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin valideynləri ilə işin təşkili

 İnklüziv təhsil

Mürəkkəb problemli uşaqlar: onların korreksiya yolları və müəssisələrə yerləşdirilməsi

 Daun sindromlu uşaqların pedaqoji xüsusiyyətləri və korreksiyası

Tətbiqi davranış təhlili

 Erkən autizmli uşaqlarda təlim-tərbiyə xüsusiyyətləri

 

 Eşitmə imkanları məhdud şəxslərin ünsiyyət  vasitələri (Jest dili)                                      

 

 Görmə imkanları məhdud şəxslərin ünsiyyət vasitələri (Brayl əlifbası)                               

 

 Həyat bilgisi və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası

 

 Təsviri sənət və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası

 

 Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum 

 

 Texnologiya və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası

 

 Dayaq-aparat problemi olan uşaqların motorika və nitq inkişafı

 

  Loqopediyanın müasir korreksiya metodları

 

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL İXTİSASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Pedaqogika

Erkən yaş dövründə Montessori təlimi

                                   

 Məktəbəqədər təhsilin inkişaf tarixi

Erkən yaş dövründə uşaq inkişafı

 Məktəbəqədər pedaqogika

TV və uşaq inkişafı

 Sosial pedaqogika

Erkən yaş dövründə Şteyner-Valdorf yanaşması

 Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində nitq inkişafı metodikası

Erkən yaş dövründə Regio yanaşması

 Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində əmək və onun təşkili metodikası

Erkən yaş dövrünün kurikulumu

 Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fiziki mədəniyyət

Erkən yaş dövründə oyun fəaliyyəti

 Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası

Erkən yaş dövründə diqqət və dinləmə

 Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində musiqi və onun tədrisi metodikası

Erkən yaş dövründə autizm

                       

 Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində təsviri fəaliyyət və onun tədrisi metodikası

Erkən yaş dövründə təlim çətinliklərinin diaqnostikası

 Məktəbəqədər təhsildə pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar

Erkən inkişaf üzrə mütəxəssis hazırlığı beynəlxalq kontekstdə

                       

 Məktəb təliminə hazırlığın əsasları

Erkən yaş dövründə İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları

 Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin idarə edilməsi və ona rəhbərlik

Erkən yaş dövründə elm, cəmiyyət və mədəniyyət

                                   

 İnklüziv təhsil

Erkən yaş dövründə qiymətləndirmə

 

Erkən yaş dövründə qida və sağlamlıq                                   

 

Erkən yaş dövründə təlimin kreativ formada təşkili

 

Erkən yaş dövründə müdaxilə

 

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində kadr hazırlığı

İBTİDAİ SİNİF MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Təhsil və pedaqoji fikir tarixi

İbtidai siniflərdə təlimin kreativ formada təşkili

 İnnovativ pedaqogika

İbtidai siniflərdə oyun fəaliyyətindən istifadə

 İbtidai təhsilin pedaqogikası 

İbtidai siniflərdə təlimin İKT vasitəsilə təşkili

 İbtidai siniflərdə həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası

Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili

 Ibtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası

Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili

 İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası

İbtidai siniflərdə təlimin əyləncəli formada təşkili

 İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası

İbtidai siniflərdə müstəqil fəaliyyətin təşkili

 İbtidai siniflərdə təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası

Ibtidai sinifdə təlimin təşkili

 İbtidai siniflərdə musiqi və onun tədrisi metodikası

İbtidai siniflərdə izahatın yolları

 İbtidai siniflərdə inkluziv təhsil

İbtidai siniflərdə media təhsili

 Təhsil fəlsəfəsi

İbtidai siniflərdə təlimin təkmilləşdirilməsi

 Təhsil sistemləri və layihələrin idarə edilməsi

Ümumtəhsil müəssisələrində təlim prosesinin təşkili

 

İbtidai məktəbin menecmenti

 

Autizm spektr pozuntusu

 

İnklüziv müəllim hazırlığı

 

Müəllim fəaliyyətində peşəkarlıq və etika

 

Sosial pedaqogika

 

Kurikulumların hazırlanması

TƏHSİLDƏ SOSİAL-PSİXOLOJİ XİDMƏT İXTİSASI

 

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Pedaqogika-1

 “Çətin” uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili

 Pedaqogika-2

 Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum

 Sosial pedaqogika

Azyaşlı cinayətkar uşaqların reabilitasiyası

 İnkluziv təhsil

Sosial-pedaqoji fəaliyyətin monitorinqi və diaqnostikası

 Təhsil sisteminin və layihələrinin idarə edilməsi

Tərbiyə işinin təşkili

 

XARİCİ DİLİ MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI

(TƏHSİL, İNGİLİS VƏ FRANSIZ DİLLƏRİ, İNGİLİS VƏ ALMAN DİLLƏRİ  FAKÜLTƏLƏRİ)

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Pedaqogika

İnkluziv təhsil

 

Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum

 

 

MAGİSTRATURA SƏVİYYƏSİ         

PEDAQOGİKA NƏZƏRİYYƏSİ VƏ TARİXİ İXTİSASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Ali məktəb pedaqogikası

Peşəkar pedaqoji fəaliyyətin təşkili

 Tərbiyə işinin təşkili

Pedaqogikanın tədrisi metodikası

 Pedaqogikanın müasir problemləri

Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla işin təşkili

 Tədqiqat üsulları (pedaqoji)

Pedaqogikada yeni yanaşmalar

 Təhsilin əsasları

Təhsildə əqli mülkiyyət mədəniyyəti

 Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası

Peşəkar müəllimin bədən dili

 Dünya pedaqoji fikir tarixi

Müəllimin pedaqoji ustalığı

 Təhsildə peşəkarlıq və etika

Həssas kateqoriyadan olan baxımsız    yeniyetmələrlə işin təşkili

 Şəxsiyyətin formalaşmasının nəzəri-pedaqoji əsasları

 

 Azərbaycanda təhsilin və pedaqoji fikrin inkişaf tarixi

 

 Təhsilin idarə olunması

 

SOSİAL PEDAQOGİKA İXTİSASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Ali məktəb pedaqogikası

Sosial işin təşkili

 Pedaqogikanın müasir problemləri

Təhsildə peşəkarlıq və etika

 Tədqiqat üsulları (pedaqoji)

Kimsəsiz uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili

 Sosial pedaqoji fəaliyyətin monitorinqi və diaqnostikası

Təhsil menecmenti

 Müasir təhsil texnologiyaları

Ünsiyyət pedaqogikası

 Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası

Təhsildə layihələrin idarə olunması

 Risk qrupu uşaqların sosial-pedaqoji dəstəyi

İnklüziv təhsilin təşkili

 Sosial pedaqoqun fəaliyyəti

 

 Pedaqoji peşəkarlıq və müəllim səriştəliyi

 

 Uşaq, yeniyetmə və gənclərlə asudə vaxtın təşkili

 

 Məktəb və məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin inkişafedici mühitin təşkili

 

TƏHSİLDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ VƏ MONİTORİNQ İXTİSASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Ali məktəb pedaqogikası

Təhsildə layihələrin idarə olunması

 Pedaqogikanın müasir problemləri

Ali məktəb müəlliminin peşə keyfiyyətlərinin monitorinqi

 Məktəb təhsilinin monitorinqi və qiymətləndirilməsi

Təhsil xidmətlərinin marketinqi və reklamı

 Tədqiqat üsulları (pedaqoji)

 Ali təhsildə keyfiyyətin təminatı

 Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası

Monitorinq və qiymətləndirmənin statistik təhlili

 Monitorinq və qiymətləndirmədə risklərin idarə olunması

Azərbaycanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi

 Təhsilin fəlsəfəsi

Təhsil təşkilatlarında kadrların idarə edilməsi

 Təhsildə layihələrin idarə olunması

Təhsilin iqtisadiyyatı

 Monitorinq və qiymətləndirmədə ölçülər nəzəriyyəsi

Xüsusi təhsilin təşkili

 Qiymətləndirmənin meyarları,üsul və vasitələri

 Ali təhsilin monitorinqi  və qiymətləndirilməsi

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏLİM VƏ TƏRBİYƏNİN METODİKASI METODOLOGİYASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Məktəbəqədər pedaqogikanın müasir problemləri

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində uşaqların nitq inkişafı

 Ali məktəb pedaqogikası

Məktəbəqədər yaş dövründə gündəlik xidmətlərin təşkili

 Tədqiqat üsulları (pedaqoji)

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində tərbiyə işinin təşkili metodikası

 Məktəbəqədər təhsildə inkişafetdirici mühitin təşkili

Məktəbəqədər müəssisələrdə təşkilati işin təşkili

 Məktəbəhazırlıq qruplarında inklüziv təlimin təşkili

Təlim-tərbiyə prosesinin həyata keçirilməsi

 

 Məktəbəqədər pedaqogikanın  tarixi və metodologiyası

Məktəbəqədər müəssisələrdə uşaqların ictimai həyat hadisələri ilə tanışlığı metodikası

 Məktəbəqədər yaş dövründə fiziki inkişafın və idrak fəaliyyətinin təşkili

Kimsəsiz uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili

 Estetik-yaradıcı və sosial-emosional inkişafın həyata keçirilməsi

Məktəbəhazırlıq qruplarında işin təşkili metodikası

 Məktəbəqədər  təhsilin idarə olunması

Məktəbəqədər təhsilin kurikulumu

 Məktəbəqədər təhsilin məzmunu

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində qruplarında   inklüziv təlimin təşkili

 SİM məktəbəqədər yaşlı uşaqlarla diaqnostika işinin həyata keçirilməsi

 

 

İBTİDAİ SİNİFDƏ TƏDRİSİN  METODİKA VƏ METODOLOGİYASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Ali məktəb pedaqogikası

Peşəkar müəllimin bədən dili

 İbtidai təhsil pedaqogikasının müasir problemləri

İbtidai təhsilin kurikulumu

 Tədqiqat üsulları (pedaqoji)

İnklüziv təhsilə cəlb olunan şəxslərlə işin təşkili

 İnklüziv təhsil

Pedaqogikada yeni yanaşmalar

 Təlim prosesi və daxili nizam-intizam qaydalarının təşkili

Müasir təhsilin inkişaf tendensiyaları

 İbtidai təhsil pedaqogikasının tarixi və metedologiyası

İbtidai siniflərdə tərbiyə işinin təşkili

 Universal öyrənmə dizaynı

İbtidai siniflərdə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi

 Strateji planlaşdırma və idarəetmənin həyata keçirilməsi

Təhsil müəssisələrində inkişafetdirici mühitin təşkili

 Təhsil elminə giriş

İbtidai siniflərdə DƏHP olan şagirdlərlə işin təşkili

 İbtidai siniflərdə təlim-tərbiyə prosesinin həyata keçirilməsi

Kimsəsiz uşaqlarla tərbiyə işinin təşkili

 İbtidai siniflərdə kiçik motorikanın inkişafı

 

XARİCİ DİLİN TƏDRİSİNİN METOD VƏ METODOLOGİYASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Ali məktəb pedaqogikası

Xüsusi təhsil ehtiyacları

 İnnovativ qiymətləndirmə

Peşə etikası

TƏHSİLDƏ SOSİAL-PSİXOLOJİ XİDMƏT

  ƏSAS FƏNLƏR

 SEÇMƏ FƏNLƏR

 Ali məktəb pedaqogikası

Ünsiyyətin pedaqogikası

 Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla təlimin təşkili

Həssas kateqoriyadan olan baxımsız yeniyetmələrlə işin təşkili

KORREKSİYAEDİCİ TƏLİMİN METODİKASI VƏ METODOLOGİYASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Korreksiyaedici xidmətin müasir problemləri

Əlillik beynəlxalq təcrübədə

 Ali məktəb pedaqogikası

Təhsildə peşəkarlıq və etika

 Pedaqogikanın müasir problemləri

Uşaqlarda diaqnostika işlərinin həyata keçirilməs

 Tədqiqat üsulları (pedaqoji)

Məktəb və məktəbəqədər təhsil müəssisələrində inkişafedici mühitin təşkili

 İnklüziv Pedaqogika

DƏHP olan uşaqlarda təlim fəaliyyəti

 Uşaq inkişafı metodikası

Təhsildə peşəkarlıq və etika

 Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası

Təlim çətinlikləri olan uşaqlarla korreksiya işi/ASP olan uşaqlarla işin təşkili

 Sosial, özünəxidmət, həyati bacarıqların inkişafı

Uşaq, yeniyetmə və gənclərlə asudə vaxtın təşkili

 Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla işin metodikası

 

 Sensor pozuntular zamanı korreksiya işlərinin təşkili

 

 Uşaqlarda nitq qüsurları

 

 İbtidai sinif şagirdlərin sensor ehtiyacları

 

 

 

 

 

TƏLİM VƏ TƏDRİSİN TƏŞKİLİ VƏ METODİKASI

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Ali məktəb pedaqogikası

Tədris prosesində rəqəmsal texnologiyala

 Təlim və tədrisin təşkilinin müasir problemləri

Sinfin idarəolunması

 Tədqiqat üsulları (pedaqoji)

Təlim prosesi və daxili nizam-intizam

 Qiymətləndirmə

Təhsildə liderlik

 Təhsil siyasəti və qanunvericiliyi

Ömürboyu öyrənmə və yaşlıların təhsil

 Sosial elmlərdə statistika və data analizi

Təhsildə idarəetmə

 Təlim  və tədrisin  təşkilinin tarixi və metodologiyası

Təhsildə peşəkarlıq və etika

 Təhsildə əqli mülkiyyət

Təlim və tərbiyənin  təşkili

 Təhsildə keyfiyyət təminatı

Tədris prosesində rəqəmsal texnologiyala

 Təhsildə inklüzivlik

Sinfin idarəolunması 

 Tədris prosesində rəqəmsal texnologiyalar

 

MBA (TƏHSİLİN TƏŞKİLİ VƏ İDARƏ OLUNMASI)

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Ali məktəb pedaqogikası

Davamlı toplum təhsildə liderlik

 Təhsil menecmentinin tarixi metodologiyası

Təhsildə sahibkarlıq

 Təhsilin statistikası

Distant təhsil

 Proqram qiymətləndirilməsi

Məktəbin idarə olunması

 Təhsilin idarə olunması

 

 Kurikulum dizaynı

 

 Tədqiqat üsulları

 

 Təhsil menecmentinin müasir problemləri

 

MENECMENT (TƏHSİLİN TƏŞKİLİ VƏ İDARƏ OLUNMASI)

ƏSAS FƏNLƏR

SEÇMƏ FƏNLƏR

 Təhsilin statistikası

Məktəbin idarə olunması

 Proqram qiymətləndirilməsi

Distant təhsil

 Təhsilin idarə olunması

Təhsildə təşkilati davranış,peşəkar inkişaf

 Kurikulum dizaynı

Təhsildə  inklüzivlik

 İnnovativ qiymətləndirmə

Ömürboyu (davamlı) təhsil

 

Təhsildə İKT

 

Layihə menecmenti

 

Beynəlxalq təhsil modelləri

 

KAFEDRA ƏMƏKDAŞLARININ NƏŞR ETDİYİ DƏRSLİK VƏ DƏRS VƏSAİTLƏRİ

  1. Pedaqogika (2016, 2019, 2021)
  2. Pedaqogika (İngilis dilində)
  3. Ümumi təhsilin kurrikulumunun əsasları
  4. Təhsilin idarə olunması
  5. Pedaqogika fənninin tədrisində tələbələrin müstəqil işinin təşkili
  6. Müasir Təhsilin Əsasları
  7. Şəxsiyyətyönümlü təlimdə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
  8. Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurrikulum
  9. Ali məktəb pedaqogikası
  10. İnkluziv təhsilin pedaqogikası
  11. Magistrlik dissertasiyasının yazılmasına dair elmi-metodik vəsait
  12. Pedaqoji təcrübəyə aid metodik vəsait (İbtidai sinif müəllimliyi ixtisası üzrə)

 

 

 

KAFEDRA ƏMƏKDAŞLARININ NƏŞR ETDİYİ  PROQRAMLAR

  1. Pedaqogika (2016, 2019, 2021)
  2. Pedaqogika (ingilis dilində)
  3. Tədqiqatın əsasları
  4. Azərbaycanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi
  5. Magistratura pilləsində ibtidai sinifdə təhsilin metodikası və metodologiyası ixtisası üzrə  təcrübənin  təşkilinə və keçirilməsinə dair proqram
  6. История педагогики
  7. Pedaqogikanın tarixi
  8. Müasir pedaqoji texnologiyalar
  9. Pedaqoji təcrübənin bakalavriat səviyyətində keçirilməsinə dair proqram
  10. Elmi-tədqiqat  və pedaqoji təcrübənin magistratura səviyyətində keçirilməsinə dair proqram
  11. Müasir təhsilin əsasları
  12. Ümumi təhsilin kurikulumunun əsasları
  13. Doktorant və dissertantların  Ümumi pedaqogika, pedaqogikanın və təhsilin tarixi 5804.01 ixtisası üzrə  Pedaqogikanın əsasları fənnindən qəbul imtahanı proqramı (2018, 2022)
  14. Doktorant və dissertantların  Pedaqogikanın əsasları fənnindən minimum imtahanı proqramı (2018, 2022)
  15.  Pedaqogikada yeni yanaşmalar və kurikulum
  16.  İbtidai siniflərdə təlimin əyləncəli formada təşkili
  17.  Musiqi və onun tədrisi metodikası
  18.  Defektologiyanın və Loqopediyanın əsasları
  19.  Sosial Pedaqogika
  20.  İbtidai təhsilin pedaqogikası
  21.  Məktəbəqədər pedaqogika
  22.  İbtidai siniflərdə təlimin kreativ formada təşkili
  23.  Erkən  yaş dövründə oyun fəaliyyətinin təşkili
  24.  İbtidai siniflərdə oyun fəaliyyətindən istifadə
  25.  İbtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası
  26.  Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası
  27.  Təsviri fəaliyyət və onun tədrisi
  28.  İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası
  29.  Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fiziki mədəniyyət
  30.  İxtisasartırmaya dair təlim kursları
  31.  Ailə pedaqogikası
  32.  Müasir pedaqoji texnologiyalar
  33.  Azərbaycan məktəb və pedaqoji fikir tarixi
  34.  Bolonya prosesi və Ali təhsil
  35.  Təhsilin idarə olunması
  36.  Tədqiqatın əsasları
  37. Məktəbəqədər pedaqogika
  38.  Risk qrupu uşaqların sosial pedaqoji dəstəyi
  39.  Sosial pedaqoqun fəaliyyəti
  40.  Erkən yaş dövründə Montessori təlimi
  41. İbtidai siniflərdə təsviri incəsənət
  42. Ali məktəb pedaqogikası
  43. Pedaqogika
  44. İnklüziv təhsil
  45. İbtidai siniflərdə təlimin təkmilləşdirilməsi
  46. Korreksiya pedaqogikasında yeni üsulların tətbiqi və fəaliyyətlərin təkmilləşdirilməsi
  47. Ali təhsildə keyfiyyət təminatı
  48. Autizm Spektr Pozuntusu
  49. Təhsil sistemində layihələrin idarə olunması
  50. İbtidai siniflərdə izahatın yolları
  51. Müəllim fəaliyyətində peşəkarlıq və etika
  52. İbtidai siniflərdə inklüziv təhsil
  53. İbtidai siniflərdə təlimin İkt vasitəsilə təşkili
  54. Erkən yaş dövründə təlimin kreativ formada təşkili
  55. Məktəbəqədər təhsil ixtisasl üzrə pedaqoji təcrübə
  56. Ümumi Pedaqogika. Pedaqogikanın  və təhsilin tarixi qəbul imtahanı

 

 

 

 

Kafedranın nəzdində fəaliyyət göstərən mərkəzlər:

-    İnklüziv Təhsil Mərkəzi

-    Açıq Təhsil Mərkəzi

 

Kafedranın nəzdində fəaliyyət göstərən laboratoriyalar:

-    İbtidai sinif müəllimliyi və Məktəbəqədər təhsil ixtisasları üzrə tədris laboratoriyası

-    “Ali pedaqoji təhsilin ekosistemində  inklüziv təcrübələr” Inklüzion Lab adlı

Beynəlxalq açıq elm – təhsil laboratoriyası

 

 

Kafedrada fəaliyyət göstərən müəllim heyəti

Ümumilikdə kafedrada 45 əməkdaş fəaliyyət göstərir. Onlardan 22 nəfəri 0,5 ştat, 21 nəfəri tam ştat müəllim və 2 nəfəri isə laborantdır. Kafedra əməkdaşlarının  1 nəfəri dissertant, 8 nəfəri doktorant, 3 nəfəri isə elmlər doktoru dərəcəsi almaq üçün dissertasiya üzərində çalışır.

Kafedra üzvləri arasında 9 fəlsəfə doktoru, 4 dosent, 11 baş müəllim, 28 nəfər müəllim var.