ESSE MÜSABİQƏSİ

23 aprel 2025-cü il tarixində İngilis və Alman dilləri fakültəsi İngilis və Fransız dilləri fakültəsi ilə birgə Azərbaycan Dillər Universitetinin Həmkarlar İttifaqı Komitəsinin dəstəyi ilə ULU ÖNDƏR HEYDƏR ƏLİYEVİN anadan olmasının 102-ci ildönümü ərəfəsində "Konstitusiya və Suverenlik İli"ilə bağlı tədbirlər planına uyğun İngilis və Alman dilləri və İngilis və Fransız dilləri fakültəsinin II-III kurs tələbələri arasında ingilis dilində ESSE YAZI MÜSABİQƏSİ keçirəcək.
Müsabiqənin məqsədi:
Azəbaycanın müasir dövrünün memarı Heydər Əliyev siyasi irsinin gələcək nəsillərə aşılanması, eyni zamanda gənclərin Heydər Əliyev haqqında fikir və təfəkkürlərinin genişləndirilməsi, ölkəmizin çoxəsrlik tarixi, mədəniyyəti, dövlət müstəqiliyinin, suverenliyinin və ərazi bütövlüyünün qorunması, hüquqi, dünyəvi dövlət quruculuğunda keçdiyi tarixi yolu barədə biliklərinin artırılmasıdır.
Mövzu istiqamətləri
1. Heydər Əliyevin gənclər siyasətinin əsas istiqamətləri- Heydar Aliyev and the directions of his youth policy.
2. Suverenliyi təmin edən Zəfər Yolu –The victory in Karabakh war-a path to complete restoration of sovereignty
3.Heydər Əliyev- siyasi liderdən əfsanəvi Ümummilli liderə yüksələn tarixi şəxsiyyət- How a politician becomes a legendary national leader
Müsabiqənin təsviri:
Təyin olunmuş bir saat ərzində tələbələrə təqdim olunacaq, yuxarıdakı istiqamələri əhatə edən altı mövzudan biri haqqında (II kurs tələbələri təxminən 200 – 250 sözdən , III kurs tələbələri 250-300 sözdən ibarət) esse yazmalıdırlar.
Esse yazılarının yoxlanmasında şəffaflığın təmin edilməsi üçün tələbələrin işləri xüsusi komissiya tərəfindən kodlaşdırılandan sonra yoxlama komissiyası tərəfindən qiymətləndiriləcək.
Seçilmiş namizədlərə diplom və sertifikatlar təqdim olunacaq.
Qeydiyyat üçün Ingilis ə Alman dilləri fakültəsinin tələbələri ad, soyad,qrup nömrələrini mulayimbagirova@gmail.com ünvanına, İngilis və Fransız dilləri fakültəsinin tələbələri isə hasanzadehkonul@gmail.com ünvanına göndərməlidirlər.
Qeydiyyat üçün son tarıx- 20 aprel, 2025.